31 Mart 2010 Çarşamba

... çeyiz - yemek takımı




bu aralar yemek takımları ve tencere takımlarına takılmış durumdayım.
malum çeyiz hazırlıklarındayım çünkü:))
Bir süredir tv de dönen Kütahya Porselen reklamlarına elbette annem de ben de kayıtsız kalamadık:))
Anneme kalsa hadi beğen gidip alalım modunda ama sorun bende -herzamanki gibi-. bir türlü beğenemiyorum. aslında şahane modeller var.
Benim gibi çeyiz hazırlıkları yapanların aklında olsun.
bir süre daha kararsız kalıp en kısa zamanda bir yemek takımı almak istiyorum. Kimbilir belki nişan tahmin ettiğimizden daha erken olur , belli mi olur hayat bu :)) İNŞALLAH...

kütahya porselenin iki farklı kampanyası var bu aralar. bugün danışma hatlarını arayıp sordum kampanya ne zamana kadar diye stoklarla sınırlı hanfendi dediler.
bu kampanya 40. yılları şerefine olduğu için inşallah bir süre daha devam eder:))


5 yorum:

Tespih Taneleri... dedi ki...

Rabbim hakkinda hayirlisini versin insallah. Resimde ki takimi bulabilsen iyi olurdu cok sik duruyor.

Tespih Taneleri... dedi ki...

Rabbim hakkinda hayirlisini versin insallah. Resimde ki takimi bulabilsen iyi olurdu cok sik duruyor.

.ankara düşleri. dedi ki...

tespih taneleri;

öncelikle teşekkür ederim.
ben bu resimleri tamamen temsili olarak koydum. çünkü ben böyle modern değil de klasik bir takım istiyorum. inşallah aradığımı bulurum.
sevgiler.

Tespih Taneleri... dedi ki...

Insallah bulursun, Rabbim gonlune gore versin.

.ankara düşleri. dedi ki...

teşekkürler. inşallah.