30 Mart 2010 Salı

... hoş tesadüf:))

dün gece bloglar arası gezinti yaparken birden bir blogda yan sütundaki izleyici listesinde bir resim gözüme çarptı. inanamadım.
dikkatlice baktım.
ve evet oydu gerçekten gördüğüm kişi üniversiteden hocamdı. hemen bir yorum bıraktım.
yrn size mezuniyetten fotoğraf yollayacağım diye. az önce yolladım. geridönüşümü heyecanla bekliyorum.
Ünver hocam okulda herkesin gözünde bambaşka bir yere sahipti.
bütün üst dönemler yandınız O ; kök söktürür der ama derse bi girer bu hoca bahsettikleri hoca olmamaz, bu şeker gibi bi kadın der insan.
dersi dinlediğin zaman anlarsın derler ya bir de anlatan iyi olursa anlarsın.
o dersi sana ders gibi değil de sohbet edercesine anlatırsa anlarsın.
işte ünver hocam öyle bir hocaydı. çok şey öğrendik biz ondan. bizlerde emeği çoktur.
belki daha önce kendisine hiç teşekkür edememiştim. ama burdan teşekkürlerimi ve minnetlerimi sunmak istiyorum.
sağolun hocam verdiğiniz tüm emekler için...
ve
bu da hocamın güzel dekorasyon fikirleriyle dolu bloğu takip edin derim :))

5 yorum:

sihirli eller dedi ki...

ben takip ediyorum ve çok beğeniyorum zaten bloğunu.

.ankara düşleri. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
.ankara düşleri. dedi ki...

çok teşekkür ederim sevgili sihirli:))o kadar mutlu oldum ki anlatamam sana :))
sen benim ilk takip ettiğim ve baştan sona kadar okuduğum iki blogtan birisin. diğeri de laçindi. sen buraya yorum yazınca çok sevindim.
sevgilerimle...

minimalist dedi ki...

Didemcim;

seninle burada karşılaşmak benim için de çok hoş bir sürpriz oldu. Bakalım zaman içinde kimlerle daha karşılaşacağız. Belki tüm sınıf toplanırız burda :)) Övgü dolu sözlerin için de teşekkür ederim. Kök söktürme meselesine gelince de ne diyeyim bilmiyorum "hiç istemezdim böyle olmak" ama yaşlanıyorum artık sanırım eskisi gibi de değilim :))

Sevgiler canım.

Not: Yukarıdaki postuna istinaden; Berbardo'ya da bakmanı öneririm. Orada İngiliz tarzı güllü bir yemek takımı vardı ben çok beğenmiştim;fiyatta makuldu. Nasıl bir şey aradığını bilmiyorum belki ilginirsin. KOlay gelsin.

.ankara düşleri. dedi ki...

yaşlanmak mı siz mi hadi canım derim ben bu söze :))

ben de o kadar mutlu oldum ki hocam sizinle karşılaşınca anlatamam:)) tesadüf işte :))

ilginiz için teşekkür ederim öncelikle, bernardoya da baktım hatta çoğu markaya baktım. aslında aradığım model kütahyanın eski sezon ürünlerinde var. edirneye gitiğimde bir mağazada görmüştüm. bu ay tekrar edirneye gideceğim kısmetse o zaman bakacağım. eğer beğendiğim model duruyorsa hemen alacağım :))hiç durmadan hem de :))ben şöyle altın yaldızlı osmanlı motifleri içeren bir tasarım istiyordum ve beğendim tam da öyleydi. inşallah o takım da beni bekliyordur diyorum :))
eğer bekliyorsa aldığımda hemen yayınlayacağım burada :)))
sevgilerimle