1 Nisan 2010 Perşembe

... babamın yeni oyuncağı :)

CANON POWERSHOT SX 1 IS









Benim babam çok yönlü bir insandır. eğitimciliğinin yanına bir çok sıfat eklemiştir hayatı boyunca. hala da devam etmektedir. çünkü içinde öyle bir öğrenme aşkı, öyle bir ilgi, merak, istek var ki hayata karşı anlatmak mümkün değil. hani bazı insanların her konuda bazen az bazen çok da olsa söyleyecek birşeyleri vardır ya. ama boş konuşarak değil gerçekten bilerek, benim babam öyledir işte. bilmediği şeyleri hep öğrenir araştırır. ilgi alanını geniş tutar. mükemmel bir adamdır benim babam. biliyorum herkesin babası gözünde mükemmeldir ama tanısanız gerçekten anlarsınız ne demek istediğimi. bir ortama girdiğinde sıyrılır herkesin içinden. konuşması hayata bakışı bambaşkadır...

neyse aslında konumuz bu değil ama yazmış bulundum :)

babamın ben kendimi bildim bileli fotoğrafçılığa ilgisi vardır. hatta ben küçükken bir fotoğraf sergisi açmıştı. ilgisi o gün bugündür hala vardır fotoğrafa.

uzun zamandır kafasında yeni bir makine almak vardı hem de bayağı profesyonel birşey istiyordu. hakediyordu da !! çünkü etrafımızda iki fotoğraf çekip ben profesyonelim diyen o kadar insan var ki babam gülüp geçer onlara ben bu işin mutfağını bile kurup çalıştım kolay değil profesyonel olmak ben kendime bile profesyonelim ben demem der. bu işe yıllarını , bilgi birikimlerini , hayatlarını adayan insanlar var sonuçta.önce onlara şapka çıkartmak lazım. neyse .....

babam en sonunda bu güzel makineyi aldı. çekimler harika, kalite mükemmel, fiyat biraz tuzlu -aslında bayağı tuzlu- ama neyse:))


iyi günlerde kullan canım babam... güzel günlerde inşallah...





12 yorum:

bilge dedi ki...

babanız makinesini güzel günlerde kullansın imrendim doğrusu ben biraz teknoloji özürlüyümdür de sevgi ve dostlukla...

.ankara düşleri. dedi ki...

bilge,
çok teşekkürler.daha iyileri sizin olsun.
sevgiler...

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Babacığını ne güzel anlatmışsın hoşuma gitti.Güzel günlerde kullanın hep.evgiler

Duygu dedi ki...

Güzel anılara tanıklık etmesi dileğiyle...

Sevgiler

Chilek dedi ki...

gule gule kullansın, hatta sende güzel fotoğraflar çekersin bununla belki:)

.ankara düşleri. dedi ki...

www.mkbkkonsept.com ,

teşekkür ederim. dedğim gibi herkesin babası kendi gözünde mükemmeldir ve benimki de öyle :))

.ankara düşleri. dedi ki...

duygu ,

teşekkürler.inşallah :))

.ankara düşleri. dedi ki...

chilek ,

teşekkürler. evet ben de çekeceğim:) en kısa zamnda burada paylaşacağım da :))

.ankara düşleri. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sihirli eller dedi ki...

ne güzel babayı paylaşalım.babamda benim gibi teknoloji özürlüdür.biz cepten mesaj göndermeyi bilmiyoruz:))
iyi günlerde kullansın mutlu mesajlar çeksin.

sihirli eller dedi ki...

mesaj çekemediğimi düşünürken yanlış yazdım en güzel en mutlu fotolar çeksin .bende istiyorum böyle yarı profosyonel bir makine.

.ankara düşleri. dedi ki...

sihirli eller;
canım benim çok teşekkür ederim.daha da güzelleri senin olur inşallah. ben de çok istiyorum bu aralar ama almam gereken daha önemli şeyler var :))
sevgiyle kal canım...