9 Nisan 2010 Cuma

... bugün öğlen ...

bugün öğlen üniversiteden çok yakın hatta en yakın arkadaşımla buluştuk yemek yemek için. sadece bir saatlik zamanımız vardı ama neler sığdırdık o bir saate ne muhabbetler... hatta sevgili minimalistin de kulağını çınlattık :))
kısacıktı ama çok güzeldi bu öğlen. okuldayken her haftasonu istanbula gelirdik biz. hiç üşenmezdik o 6 saatlik yola. millet bize deli derdi :) sonra ben ona istanbul yollarında daha az eşlik eder oldum. ben artık ankaralı olmuştum :)) seve seve ankaralı olmak benimkiydi... aşkla :))

bir dahaki buluşmayı daha kısa zamanda ayarlamak umuduyla ....

2 yorum:

minimalist dedi ki...

Demek kulaklarımı çınlattınız. Sizi gidi sizi... de şimdi senin en yakın arkadaşını ben nasıl hatırlıyorum biliyor musun? B3 sınıfında siz ikiniz de beyaz gömlek giyip sunum yaptığınız haliniz ile ama ismini bir türlü çıkaramıyorum. Kimdi O bakayimm??

.ankara düşleri. dedi ki...

_minimalist ;
inanmıyorum hocam sunumu unutmadınız ha :)) valla garip oldum :))
ne kadar hazırlanmıştık o sunuma, siz beğenin diye :))
fotoları yollayacağım size :)