22 Nisan 2010 Perşembe

... teyze benimle evlenir misin? :))

Geçen akşam birden benim sarı tospağa yeğenim yanıma geldi gelmeden önce de evin içinde teyzeeeee teyzeeeeee diye bağırıyo birşey isteyeceği belli. İçimden dedim kesin çizgi film açar mısın bana diyecek ama umduğum olmadı :))
Geldi yanıma. Noldu teyzecim dedim. Bi yandan elindeki yüzük kutusunu açmaya çalışıyo bu arada. Yüzüme bakıp '' Teyze benimle evlenir misin?'' dedi:))
Ne ? dedim , utandı :))
Tekrar etti ''benimle evlenir misin?''
Tamam bitanem dedim:) o sırada açmaya çalıştığı yüzük kutusunu açtı ve tatatataaaaammmm anneannesinin tektaş kutusunu çantasından almış içindeki tektaş yüzüğü çıkarıp benim parmağıma taktı :)))
sarıldım ona sımsıkı, kokusunu içime çektim bol bol...
ah be teyzecim dedim sen daha 3 yaşını martın 27' sinde doldurdun nerden biliyorsun böyle şeyleri :))
Zamane çocukları dedim kendi kendime :)))
sonra kucağımdayken önümdeki laptopa baktı napıyodun sen dedi, dedim .... ablayla konuşuyordum. Hıııı dedi sesinde beğenmemişlik vardı daha doğrusu inanmamışlık :)) arkasından cümleyi yapıştırdı zaten :
ben de '' .... '' sanmıştım :))) (sevgilimden bahsediyo ama abi demek yok :))
Hani evlenirken bir sürü çeyiz götüreceğim ya Ankara' ya canımıniçi yeğenimi de çeyiz olarak götürebilsem keşke .... gerçekten...

Hiç yorum yok: