8 Nisan 2010 Perşembe

... ufucuk...

benim sarı tospağam çok hasta...
ufucuk oldu...
canımıniçi yeğenim dört gündür çoook hasta.öksürük, burun akıntısı, bir de en kötüsü öksürük çok uzayınca alabildiği tek gıda takviyesi olan sütü de kusuyor. kaç gündür içimiz eriyor. o üç yaşındaki ufacık adamdan öksürürken bir ses çıkıyor, inanamazsınız...
az önce doktor kontrolüne gitti. giderken de teyze bana tarhana çorbası yapar mısın dedi... yapmaz mıyım.... yapmaz mıyım bitanem benim... çorban hazır bile , seni bekliyor....
teyzesinin canı, kuzusu, çiçeği, böceği, balı, bitanesi, herşeyi....
sen iyi ol yakışıklım...

5 yorum:

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Oyyyy kurban olurum ona ben.Canım benim.Çabuk iyileş.Anlıyorum seni, insan eriyip gidiyor çocuklar hasta olunca.Sevgiler

.ankara düşleri. dedi ki...

sağol canım.valla ya canından can gidiyor sanki. kızın var sen iyi anlarsın tabi. sevgiler.

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Hay Allah inşallah şu anda çok daha iyidir..çok geçmiş olsun. Patates püresi gibi şeyleri severmi yermi deneseniz

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

minişe çok geçmiş olsun

.ankara düşleri. dedi ki...

hayatımın renkleri; çok teşekkürler... geçti artık çok şükür :))