9 Mayıs 2010 Pazar

... bu aralar / anneler günü



  • Aslında bu aralar güzel güzel bayağı bişey diktim ama internete girmeye hiç vakit bulamıyorum. ne blog okuyabiliyorum ne de bloğuma yazı girebiliyorum. bi süre daha böyle olacak sanırım. olsun sağlık olsun...

  • İki gündür ayaklarım yerlerden bayağı bi yükseklerde.... galiba havada yere basamıyorum... çok heyecanlıyım... Allah'ım ağzımızın tadı bozulmasın... bu cumartesi gününe kadar yerde miyim gökte miyim pek bilemeyeceğim galiba :)))

  • 15 mayıs bir an önce gelsin ... hayırlısıyla güzel geçsin....

  • Veeeee tabi unutmadan bugün anneler günü.... başta canımıniçi biricik annem, ablam ve müstakbel kayınvalidem olmak üzere tüm annelerin anneler günü kutlu olsun... Allah isteyen herkese o mutluluğu yaşatsın....

  • neden kuş resmi koyduğumu canım ablam için açıklayayım; yuvadan uçmaya hazırlanan minik kuşunuz bildirdi .... :))))

  • herkese tüm dünyaya içimden taşan mutlulukla; sevgiler.....


7 yorum:

sihirli eller dedi ki...

5 mayıs'ta nişan filanmı var?
o kuş mutluluk ve güzelliklere uçsun inşallah.

Adsız dedi ki...

aşkolsun be güzelim.
Her nekadar anne olsam dahi sen hala benim küçük kardeşimsin ve bu asla değişmeyecek nasıl ben büyük olarak kalıcaksam asla küçülemiyeceksem senda asla büyüyüyemeyeceksin benim gözümde..
Badem gözlümsün ama minik kardeşim olarak kalacaksın herzaman.
Sen büyüdünde...
Neyse fazla duygusallığı gerek yok şimdi işteyim zaten.
Herşey gönlünce olsun benim canım kardeşim.

Ozlem dedi ki...

Heyyy, şehrimize güzel bir gelin geliyor sanırım. Allah mesut etsin şimdiden, mutluluklar diliyorum.
Sevgilerimle.........

.ankara düşleri. dedi ki...

_ sihirli eller ;
yok tatlım daha nişan değil :) 15'inde kısmetse aileler tanışacak :) e tabi bu yol biraz ilerleyince nişana biraz daha ilerleyince düğüne çıkacak Allah'ın izniyle :))
güzel dileklerin için teşekkürler canım...
sevgiler...

_ablam... canımıniçi....
evet büyüdüm canım sen her ne kadar inanamasan da :))
ağlıyorum şu an yazarken sen de azıcık gözyaşı döktün biliyorum...
yazamıyorum...
seni çok seviyorum....

_ Özlem ;
teşekkür ederim canım :))
inşallah...
sevgiler...

minimalist dedi ki...

afferin sana; bu yönünü hiç bilmiyordum. Sipariş kabul ediyor musun :))) sevgiler.

Keddy dedi ki...

Merhaba,
özellikle diktiklerim ve tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim

http://keddynindolabi.blogspot.com/

.ankara düşleri. dedi ki...

_ minimalist :
evet hocam yeni yeni çıkıyor bu yanım ortaya annesinin kızıyım ben gitgide ona benziyorum :))
sipariş mi :)) neden olmasın :))) olabilir :))

_keddy ; merhaba
uğruyorum zaten hep :))