11 Mayıs 2010 Salı

düğme yakalı bluz



Bu bluz biteli bikaç gün oldu ama ben anca ekleyebildim. Kendi bedenimden bir beden büyük kalıp çıkarmaya karar vermiştim öyle de yaptım ama model de bol olunca bayağı bol ve salaş bi bluz oldu aslında tam olarak istediğim de o görüntüyü yakalamaktı. Kumaş parlak bi kumaş olduğu için model sade olsun istedim. Sadece yakasına süslü düğmeler dikip bluzun havasını değiştirdim biraz. Kumaşı alırken tam olarak aklımda böyle bir model belirmişti. Dikişi bitip üstüme giyince daha da sevdim :))
şu an elimde iki bluz daha var bitmeyi bekleyen; yarım yarım bana bakan :)) acelem yok yavaş yavaş :)) tabi bir de ablama dikeceklerim var :)) dikicem ablacım merak etme valla bak :))

2 yorum:

Ozlem dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık,bende müstakbel gelinimize bir ödül vereyim dedim.İşte burada.....
http://marifetlicadi.blogspot.com/

.ankara düşleri. dedi ki...

çok teşekkürler :)) ilk fırsatta yayınlıyorum :))