2 Mayıs 2010 Pazar

... pudingli kurabiye


Kurabiye yapmayı daha önce iki defa denedim ilki çook uzun yıllar önceydi. ikincisi de iki sene önceydi. Ankara'ya giderken yanımda götürmek için yapmıştım, maksat sevgilime tattırmaktı ama kurabiyeler taş gibi olunca camın önene gelen kuşlara kısmet olmuştu. Bu sefer tarifi veren canım teyzemin dene mutlaka sözünü ikiletmedim, denedim. Çok güzel oldular:)) çıtır çıtır ilk ısırıldığında, ağza atınca dağılıyor:) Ama bu sefer de tattırmak için sevgilim taaaa Ankara'da bense ondan çok uzaklarda. Bu hasret bitince ona yapacağım o kadar çok şey birikti ki....
Allah inşallah tez zamanda hayallerimize kavuşturur bizi...

tarifi de çok kolay;
1 paket oda sıcaklığında margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket çikolatalı puding (toz halde un gibi kullanılıyor)
3 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
istağe göre ceviz, badem, damla çikolata
üzerine pudra şekeri

afiyet olur mu onsuz...
olmaz...
olmuyor...

7 yorum:

sihirli eller dedi ki...

İnşallah en yakın zamanda kavuşursunuz.Onada yaparsın güzel kuabiyenden.Ellerine sağlık.

sihirli eller dedi ki...

İnşallah en yakın zamanda kavuşursunuz.Onada yaparsın güzel kuabiyenden.Ellerine sağlık.

Duygu dedi ki...

ellerine sağlık güzel görünüyor. Evet o ne keyiftir bilirim birşeyler yapıp sevdiğine tattırmak.Bende evlenmeden önce yaptığım her şeyden tattırmak isterdim.Hoş şimdi her gün tadıyor ya :)
En kısa zamanda kavuşmanız dileğiyle...

.ankara düşleri. dedi ki...

_sihirli eller ;
inşallah canım aminnn :)
teşekkür ederim.

_duygu ;
çok teşekkür ederim duygu :)

Levanten dedi ki...

Bize de yapacakmısın teyzesi?geçen gün dediki; bisküvileri gördü ve anne teyzem gelince onunla tatlı yapıcaz dedi:)pasta süsleriyle de süsleyecekmiş o da öyle söyledi:)
bilirsin yumurcak pek sever hamur işlerini:)
Olaki oğluma da yaparsan eline sağlık teyze çok güzel olmuş der demez yine yaparmısın bana diye ekleyecek:)
Sakın bizim pabucumuzu dama atma!!!!!!!!!!

.ankara düşleri. dedi ki...

_ levanten ;
ablam canımıniçi ben hiç minişime yapmaz mıyım tatlı:)) o ister de hiç yerimde durabilir miyim. aklımda zaten bu kurabiyeler:) gelince yapıcam :) ha bi de ağlayan pasta öğrendim bigün de ondan yapıcam :)))

Adsız dedi ki...

bu kadar yağa, taş bile güzel olur, çıtır çıtır olur...:)