23 Mayıs 2010 Pazar

güç... // ferhat göçer.... // üzüm...

dün geldin... bugün gittin sevgilim...
bolca huzur bıraktın bana...
sen yokken ferahlayabilmem için...
bolca aşk sığdırdık o kısacık zamana... hep yaptığımız gibi...
yetti mi hayır...
ama buna ŞÜKÜR...
bu aralar sadece güce ihtiyacımız var bizim...
GÜÇ...
Allah'ım ne olur bize güç ver... ne olur...
bugün sen gidince bir daha bir daha anladım ki ihtiyacım olan tek şey sensin...
huzur bir tek sende var...
doyamadığım, kokusu hep burnumda tüten sevgilim...
iyi ki varsın...
Allah ayrı şehirlerde yaşayan herkesi birbirine en kısa zamanda kavuştursun inşallah...
yan yana atan kalpler dönüp bi baksınlar yanlarındaki sevgiliye... doya doya... ve şükretsinler Allah'a... ve desinler ki bu yazıyı yazan kızcağızı tez zamanda kavuştursun Rabb'im sevdiğine...

...........
üzüm....
......
biz ferhat göçeri çok severiz sevgilimle...
hep düğünümüze gelse keşke deriz...
bizim en sevdiğimiz şarkısını söylese...
sadece o şarkıyı söylese deriz...
gene bi şarkı yapmış...
dilime marş oldu...

herkesin var bir hikayesi gidenleri var kalanları var...
hiç bitmeyen şikayetleri sevenleri var yananları var...
seni ilk gördüğüm o günden beri adına aşk deyip bağlandım...
hem mutluluğu paylaşmaya hem acılarına ortağım...

sana ait bütünüm senindir özüm...
kimseyi görmüyor inan ki gözüm...
asla vazgeçmedim yemin ederim...
arkasındayım hala verdiğim sözün...

aklıma gelince o güzel yüzün...
her yanımı kaplıyor tatlı bir hüzün...
aynı rüzgara vurgun iki yelken...
aynı salkımda iki ayrı üzüm...


şimdiden özledim....

8 yorum:

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Canımm
O listede varsın olmaz olur musun sen.Sadece ben Anları Düşleri yerine Ankara Günleri olarak yzmışım.Kafa kalmadı ne lur kusura bakma.Hemen düzelttim.
Sevgiler

.ankara düşleri. dedi ki...

canım şakasına yazdım zaten tahmin ettim yanlış yazdığını :)))

minimalist dedi ki...

Ferhat Göçer'i sevmiyorum ama madem sizin şarkınız bi dinleyeyim bakayım :)) sevgiler.

.ankara düşleri. dedi ki...

_ minimalist ;
bizim şarkımız bu değil ama :) bizim sevdiğimiz şarkımızın adı bu şarkı bizim olsun :) onu da bi dinleyin derim ama :))

sevgiler...

Miss Sensible dedi ki...

Bu şarkıyı ben de son günlerde çok dinler oldum. Özel bir anlamı yok benim için; ama yinede en sık dinlediklerimden :)
Düğününüze inşallah gelir :)))

.ankara düşleri. dedi ki...

_ miss sensible ;
önce bloğuma hoş geldin :)
açıkçası bu şarkının benim için de özel bir anlamı yok sadece ferhat göçerin söylemesi özelleştirdi olayı :))
bi de bugünlerde çok duygusalım o yüzden çok içime dokunuyo.
ve düğün dileğin için teşekkürler :))
sadece İNŞALLAH diyorum hem de en içteninden :))

M¥PriNcessS dedi ki...

İzlemeye aldım seni canım bir ankaralı olarak :) sevgiler...

.ankara düşleri. dedi ki...

teşekkür ederim :) bloğuma hoş geldin :))