25 Haziran 2010 Cuma

Aşk-ı Memnu - Veda

...aşkı arayan aşk hikayesi...

Dün gece Aşk-ı Memnu'nun final bölümü vardı.
her perşembe Kurtlar Vadisi sayesinde yarım yamalak izleyip haftasonları açığı kapatmaya çalıştığım ahlak kavramını yerle bir eden dizi dün gece nihayete erdi.
Dün sağolsunlar internete düşen görüntüler sayesinde bayağı bir fikir sahibi olduk ama izlemek gene de heyecanlıydı.
Düşündüm de keşke bütün diziler böyle tadında bırakabilmeyi başarsalar.
Ve söz finale gelince yer yer çok acıklıydı başından kaldırmadan izlettirdi.
Ama beni en çok yaralayan O ; zavallı, aşktan başka gözü hiçbir şey görmeyen Nihalin haliydi.
Ağladım mı.
Azıcık sulandı gözler.
E olsun ama canım o kadar da :))
(neden kayda aldım bu yazııyı ?
kaç gündür bütün milletin içine işlediler ya ben de içimi döktüm:))

1 yorum:

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

ben de çokk beğendim final bölümünü çok da duygulandım
bu arada ben de ikizimle bi blog açtım takip etmek istersen
http://aycatugce-tuna.blogspot.com/