7 Haziran 2010 Pazartesi

3 haziran - 4 haziran

tarih : 3 haziran 2010
saat : 13.30
yer : aşti


Ankara' ya geldim...
sana sımsıkı sarıldım...
sen işten çıkana kadar ben de işlerimi hallettim...
sonra sen işten çıktın...
saat bi an önce 6 olsun diye ne dualar ettim bi bilsen sevgilim...
tabi gene uzaktayken geçmeyen saatler beraberken su gibi aktı...
ertesi sabah senin doktorla randevun...
doktorun odasından çıktığında ağzından çıkan ilk söz ameliyat şart...
bu konu üzerine uzun uzadıya konuşmalarımız...
benim zırıldamalarım, ağlamalarım, offf napıcaz biz demelerim, ben yokken olma sakın ameliyat diye serzenişlerim...
sonra gene gözyaşı...
boğazımda bi yumrukla, istemeye istemeye istanbula döneceğimi düşünmek hem de bi kaç saat içinde...
sürekli dua etmek... hiç durmadan...
Allah'ım yardım et nolur diye...
sağlık ve huzur dileyerek...
ve bi an önce nolur Allah' ım diye ekleyerek...


tarih : 4 haziran 2010
saat : 14.30
yer : aşti

ve ben dönüyorum...


ve ben döndüm....


şu an boğazımda kocaman bi yumru öğlen telefonda tutamadım kendimi gözyaşları döküldü gene umarsızca....
çok özledim ben seni...
çok özledim bitanem....
çokkkkkkk....

17 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

cnm ya.. cok gecmıs olsun. umarım önemli bir sey deildir.. nesi var kuzunun? saglık sektöründeyim biliyorsun.. yardımcı olabiliecegim bir sey ise.. ankaradaki bir cok hocayı tanırız fln.. cok cok gecmıs olsun tekrardan.

.ankara düşleri. dedi ki...

_ güneş ;
güneş canım çok sağol.aslında kolay bi ameliyat iyi hocalarla irtibatta zaten ama gene de bnm içim titriyo.kasık bacak ve bel ağrılarıyla ilgili bir durum bizimkisi. geçecek inşaşllah hayırlısıyla ama insan sevdiğine toz konduramıyo ya o hesap benimki de. Allah daha beterinden korusun gerçi. insanlar ne sorunlar çekiyo.
ilgin için teşekkürler canım...

gunesyuksel dedi ki...

ay cnm ya.. diş agrısı bile adamı öldürür.. sevdigin o agrıyı cekerse daha da acı verir eminim.. ortopedik ve ftr gerektiren durumlar daha da zordur, sen yanında oldugun sürece bişi olmaz umarım.. gecmiş olsun.

.ankara düşleri. dedi ki...

_ güneş;
canım çok sağol. ben güçlü olmak zorundayım zaten. şuna şükrediyorum ki tedavisi mümkün olan ve doktorlara göre çok basit bişey ama can işte onu benden ayrı koyamıyorum ya canım acıyo...içim eriyo... bunu da atlatıcaz inşallah.
desteğin için sağol canım...

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Geçmiş olsun arkadaşım, umarım herşey yolunda gider. Sevgiler...

pembe ajandanın sahibesi dedi ki...

çok geçmiş olsun, inşallah kazasız belasız atlatır. aşti yi ben de çok severim, çok sevdiğim dostumla birleştirir bizi:)) bu yazıyı okuyunca bende onu özledim:(

.ankara düşleri. dedi ki...

_pembe ajanda ;
çok teşekkür ederim...
aşti bizim için her ankaraya gidişimde o muhteşem özlenen beklenen kavuşma ankaradan dönerken de o acı uzaklık o acı hasret demektir. hep söylüyorum Allah hasret çeken herkesi bi an önce kavuştursun...

Miniature dedi ki...

Əminəm ki,duaların sayəsində o daha əla bir əməliyyat keçirdəcək;)!AMİN,İNŞALLAH!

ALLAH tez bir zamanda təkrarən qovuşdursun!

.ankara düşleri. dedi ki...

_ miniature İ
amin canım amin....
çok çok sağol...

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Canımmmmmm.
Okurken aynı duyguları yaşadım seninle benimde gözlerim doldu.Canım tez zamanda kavuşursunuz inşallahhhhh.
Dilerim tez zamanda ameliyat olur ve hemen iyileşir.
Her zaman burdayız sıkıldıkça yaz olur mu?
Rahatla.
Çok Öptüm..

bir güzel çift dedi ki...

geçmiş olsun.en kısa zamanda bu güzel sayfanda sağlıklı haberlerini okuruz inşallah...

.ankara düşleri. dedi ki...

_ mkbl ;
canım ne güzel yazmışsın.. çok sağol.
bütün iyi dileklerin için amin diyorum. b u aralar sıkıntılıyım gerçekten. inşallah en kısa zmnda herşey yoluna girer. öpüyorum seni.tekrar sağol...

_ bir güzel çift ;
çok teşekkür ederim,çok sağol.
inşallah...

a. gizem dedi ki...

canım çok büyük geçmiş olsun.. içini ferah tut... canınızı hiç bir seye sıkmayın, daha cok genciz, tıp da cok ilerledi inan göz acıp kapayıncaya dek iyi olacaktır eminim

bu arada cuma günü selamını hissettim biliyor musun :)
sevgiler canım

.ankara düşleri. dedi ki...

_ gizemcim ;
çok teşekkür ederim canım.inşallah diyorum.iyi dileklerin için çok sağol.
inşallah bir gün tanışıp tunalıda bir çay içme fırsatımız olur canım.
sevgilerimle iyi geceler...

.ankara düşleri. dedi ki...

_ sibelin hobi dünyası ;
çok çok teşekkürler...

Ozlem dedi ki...

Fıstığım okurken benimde boğazıma bişeyler düğümlendi inan, nasılda güzel anlatmışsın duygularını. Umarım en kısa zamanda atlatır eski sağlığına kavuşur, sen iyi ol ki sevdiceğinde biran önce iyileşsin.

.ankara düşleri. dedi ki...

_özlem ;
çok sağol canım. iyi olacağız inşallah. bütün kara bulutlar gidecek inşallah.