24 Haziran 2010 Perşembe

hayat

Hayat ne kadar büyük sürprizlerle dolu Yarabbim.
Yarım saat önce sevgilim aradığından beri nefes alamıyorum sanki şoktayım.
Mutluluk ve gözyaşı gene karıştı.
Ne zaman karışmamayı becerebildiler ki :))
Ne zaman hah tamam şimdi düzene girdi herşey desem aklım karışmak zorunda mı benim dedin.
Güldüm iyi de bu senin şansın senin yazgın hep öyle olmuyor mu dedim.
İyi ama hep ikilemde kalmak zorunda mıyım dedin.
Gene güldüm.
Üstüne bir de ağladım.
Sonra nete girdim bir sürü resim baktım.
Yazılar okudum.

vereceğin karar ne olursa olsun ben hep yanındayım...
hep beraberiz...
seninle gurur duyuyorum sevgilim...
hayırlısı...

3 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Canım artık ağlama ya ağlıycaksanda sevinçten ağla üzülüyorum böle yazılara bende:(

gunesyuksel dedi ki...

bilmiyorum konu nedir ama umarım güzel birseydir.. umarım hayırlısı olur.. yanındayız..

.ankara düşleri. dedi ki...

_zeto;
canım benim :)
valla hem sevinç hem hüzündü ama mutlu bi hüzündü :)
iyiim canım şimdi ama merak etme :)

_güneş;
canım çok sağol.
evet güzel birşeydi.sevgilime gelen çok güzel bir iş teklifiydi ama reddetti.düşündük taşındık karar verildi:)
hayırlısı böyleymiş.