22 Haziran 2010 Salı

kadıköy cuma pazarı

Annemle ne zamandır gitmek istedeğimiz kadıköy cuma pazarına gittik.
Aslında iki hafta oldu gideli ama ben bu hafta koyuyorum resimleri.
Kumaş alma konusunda sınır tanımayan iki insan olarak o kadar tezgah arasında resmen kendimizi kaybettik annemle.
Kumaşlar o kadar ucuz ki...
Tanesi 50 kuruşa (şaka gibi) bir sürü parça aldık.
Tül perdeden kurdelaya astardan fermuara çeşit çeşit aksesuardan envai çeşit kumaşa herşey vardı pazarda.
Biz bu aşağıda görünen yığını aldık.
içinde şifondan,kot kumaşına, satenden, pamukluya hatta tüle kadar birçok kumaş çeşidi mevcut :))
Zor taşıdık ama değdi.
Çoktan biçildi bir çoğu hatta dikildi:)




Günün sonunda pazar çıkışında resmen pilimiz bitmişti.
Hava bunaltıcı ve yakıcıydı.
Ama pazarda gezmenin mutluluğu da o kadar keyifliydi ki:)
Ve kendimizi buz dondurmayla ödüllendirdik annemle:))



Bu pazara ilk gidişimizdi.
Ama asla son değil :))
not:internette pazara ulaşımla alakalı birçok yol tarifi okudum.Bir tanesini de giderken denedik ama boşuna yolu uzatmış olduk.
Eğer pazara Avrupa yakasından gidiliyorsa en mükemmel ulaşım için Edirnekapı - Söğütlüçeşme metrobüsüne binip Uzunçayır durağında inip metrobüs görevlilerine pazarı sormak.150 metre kadar ilerideki pazarı tarif ederler zaten.
Avrupa yakasından en kolay ulaşım budur.

9 yorum:

Sibel'in hobi dünyası . . . . . . dedi ki...

Ayyy ne güzel geçmişsiniz. Ben de inş. haftasonu gidiyorum istanbula, salı pazarına gidicez arkadaşlarla ben de orayı merak ediyorum. Kumaşların sonucunu bizlere de göster olur mu canım. Sevgiler...

madammoda dedi ki...

Oh ohh süper olmuş bu gezinti...
Ben de her İstanbul'a gittiğimde paazarlardan çıkmamak istiyorum...
Kumaşlardan neler olmuş, neler olacak meraktayız ;))

.ankara düşleri. dedi ki...

_sibel;
valla bol bol gez pazarda neler bulursun sen de kimbilir :))
dikilsinler tek tek göstericem canım:))

_madammoda;
valla gerçekten de süper oldu :))
çok eğlendik annemler:)
merakta kalmaya devam et tatlım ciciler çok yakında geliyor :))

nilgün dedi ki...

ya çok istiyorum İstanbul'a gidip böyle pazar pazar gezmeyi :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_nilgün;
inşallah en kısa zamanda gelip gezersin çok eğlenceli ve verimli oluyor çünkü:))

Kbr-Bhdr dedi ki...

kadıköy cuma pazarı çok keyifli oluo yaa:))
ben sevmem kalabalıı ama kadıköy cumaı seviorumm:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Kbr-Bhdr;
kesinlikle çok keyifli:)
ben de çok sevdim pazarı :)

Hayatımın Her Rengi dedi ki...

Şimdi bunları görüp de gel de Ankara'yı sev sevebilirsen (:

.ankara düşleri. dedi ki...

_hayatımın her rengi;
merak etme tatlım ben ankarayı her haliyle seviyorum :))