18 Haziran 2010 Cuma

kahve fincanı / porland porselen


Geçen gün Porland Porselen'e girdiğimde ilk gözüme çarpan Armelle koleksiyonu oldu.
Mağazadaki kız bu koleksiyonu firmamızın falan müdürü tasarladı dedi ama ne müdürüydü aklımda kalmadı tabi :))
Aklımda kalan bütün koleksiyon tabi;
ama herşeyden önemlisi bu fincanlar...
Bayıldım tek kelimeyle.
Ben böyle eski tarzdaki ayaklı fincanlara bayılırım.
Babaannemin vardır mesela bu tarz fincanları.
Ama bu koleksiyondaki modern çizgiler ve estirdiği yaz - bahar havası beni kendine hayran bıraktı.
O gün iki tane fincan almadım.Neden bilmiyorum .
Aslında hep sevgilimle balkonumuzda bir yaz gecesi yemekten sonra bu fincanlarla kahve içmeyi hayal ettim.
Ama almadım.
Ben de kendime şaştım.
Neden mi almadım.
Çok ilginçtir ki bu fincanların kıpkırmızı üzeri fiyonklu bir kutuda bembeyaz krapon kağıtları içine gömülmüş halde bana hediye edilmesini istedim.
Hayale bak :))
Hayal işte :))
Alabilirdim ama almadım. Sadece hayal kurdum:))
Ne ilginç bir insanım yaa :))
not:canım sevgilim ve canım ablam şimdi okurken siparişi verdin işte dediğinizi duyar gibi oluyorum ama valla sipariş vermedim:))
Hayal kurdum ben. Düşününce mutlu oluyorum :))

6 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

canım yaa.... cok güzelmiş ama gercekten.. benim de kahvaltı takımım fincanlarım fln bun benzıyo. böle pembeli fln.. allahım insallah birbirimize gidip gelmeyi nasip etsin, kahvaltı fln yaparız 1 yıla kdr bu takımlarla insallhhh!!!1

.ankara düşleri. dedi ki...

_güneşçim ;
dimi yaa çok güzel :))
sen de güle güle kullan canım :)
valla inşallah diyorum canım inşallah:))
hatta bir yıldan da kısa zamnda :))

zoo dedi ki...

E ben de ablan sayılırım siparişi verdim haberin olsun alma sakın... Artık kocacınla karşılıklı içersiniz kahvenizi :D

.ankara düşleri. dedi ki...

_zoo ;
yaa siz deli misiniz :))
sabah sabah nasıl mutlu ettiniz beni:)
iyi de niye zahmet ettin ablam niye engellemedi seni :))
canım benim çok teşekkür ederim çok sağol :)
elbette ki sen de ablam sayılırsın ablamın bu kadar yakın arkadaşı olduğuna göre:))
kaç yıldır beraberiz :))
bak düğüne de gel çok eğlenicez :))
davetiyeler gelmedi daha gelsin getircek ablam :))
bekliyorum ona göre :))

zoo dedi ki...

İnş. cnm çok isterim bir ömür mutlu olum inş.

.ankara düşleri. dedi ki...

_zoo ;
inşallah diyelim o zamna gelirsiniz :))
çok sağol canım .
öpüyorum :))