9 Temmuz 2010 Cuma

ablam...

Ablam...
ben hep mızmızdım o hep güçlüydü.
ben ne zaman hastalanıp sızlansam o dalga geçerdi benimle nazlı bebek diye.
o hastalansa hiç mızmızlanmazdı benim gibi.
hatta kolay kolay hastalanmaz bile.
paşanın doğumuna sayılı günler kala aldığı onca kiloya rağmen, yürümekte zorlanmasına rağmen, taaa kavacıktan beyoğluna gitmek işkence olmasına rağmen hergün işe gidip gelen,
sabrına gücüne hep hayran olduğum ablam şimdi hasta...
dün öğleden sonra müdürünün baskısıyla çıkıp eve geldi.
normalde oğlunun doktor kontrolleri dışında izin falan almaz iş yerinden.
ama şimdi...
yaklaşık bir aydır bel ağrılarıyla kıvranıyordu.
son 10 gün içinde 3 farklı doktora çıktı ve hepsi de bel fıtığı başlangıcı dedi.
en son bugün gittiğimiz doktor istirahat şart başka türlü düzelmez, hazır başındasın bu hastalığı istirahatla ve ilaç yardımıyla iyileştirmemiz şart dedi.
doktorun odasından çıktığımızda benim o güçlü ablamın ağzından sadece bir cümle döküldü;
benim daha ufacık çocuğum var naparım ben...
gözyaşlarımız birbirimize karıştı.
içim yandı...
canım çok acıdı...
daha bir ay önce canımıniçi sevgilimin hastalığı yiyip bitirmişti beni ki hala da devam ediyor içimi yakmaya şimdi de ablamın hastalığı...


bu mübarek gecede Allah'ıma o kadar çok dua ediyorum ki canımın iki yarısına ve tüm bekleyen herkese şifa versin diye...

...........
sabah bizim ailenin kralı uyandığı gibi annesine gidip annecim belinin ağrısı geçti mi iyileştin mi demiş...

bu çocuk daha üç buçuk yaşında...

nasıl annesinin gözünün içine bakıyor...
..........

yarın bir doktorla daha randevusu var.
pazar bir emar daha çekilecek.
şans ki şu an bir haftalığına annemle ablamlara gelmiş bulunuyoruz.
biz gidene kadar inşallah ağrıları biraz olsun daha azalır.
inşallah...

7 yorum:

Duygu dedi ki...

Geçmiş olsun.İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur ablacığın.

Sevgiler...

Duygu dedi ki...

Geçmiş olsun.İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur ablacığın.

Sevgiler...

.ankara düşleri. dedi ki...

_duygu;
inşallah duygucum inşallah...
çok sağol.

.ankara düşleri. dedi ki...

sevgili SİHİRLİ ELLER ANKARA bu yorumu bırakmıştı bu yazıya ama nedense bi türlü yayınlanmıyor yorumu o yüzden ben buraya aktarıyorum aynen.
bloggerdan kaynaklanan bir sorun sihirli ne olur kusura bakma...

Bel fıtığı herkesde var bizde.
ne ağlanacak bir hastalık nede korkulacak.
Kimse bilmiyor ama 100 insanın 80'inde bel fıtığıvar.
bize kalp nakli denildi ağlamadık.
yapmayın lütfen bel fıtığından ne olur allah beterini vermesin diye dua edein sağlık çok zor kazanılıyor çünkü.

www.mkblkonsept.blogspot.com dedi ki...

Canımmm çok çok geçmiş olsun.Beni burda duygulandıran abla kardeş ilişkisi hep bir kızkardeşim olsun istemişimdir.Kızkardeşler herzaman birbirne destek oluyorlar.
Ablana scil şifalar dilerim.
Çok öptüm seni

.ankara düşleri. dedi ki...

_mkbl ;
evet iki kız kardeş olmak hakikaten harika bir duygu.hatta bambaşka.
çok teşekkür ederim inşallah Allah tez zamanda şifa verir.
sevgilerimle canım.

Aysenur dedi ki...

Canım kardeşim benimmm
İyiki yanımdaydın keşke gitmeseydinnn....
sizin hakkınızı nasıl öderim bilemiyorum walla...
Sizden ayrıldığımdan -yani üniversiteyi kazanıp evden ayrılıp bir daha izin günleri ve bayram tatillleri hariç pek gidemediğim evimden ayrıldığımdan-beri kendimi gerçekten yük olarak hissettiğim 3. olay bu...1.si;ayağımı kırıp 1,5ay yatmam, 2. si -ki bu sizin için en keyiflisiydi- minik tospamın doğumu ve bu da 3. sü bel fıtığı ...
bakıma muhtaç olduğum 3 önemli zaman dilimleri..
Düşünüyorum da siz olmasaydınız ben ne yapardım....
Evet dediğin gibi dağ gibi ablan yıkıldı...İçim nasıl acıdı anlatamam ben ki bel fıtığı olmaktan çok korkardım ama korktuğum başıma geldi:(ama insan başına gelince durup düşünüyor benden daha da kötü durumda olan bir sürü insan var deyip şükretmeye başlıyorsun.
benim için zor geçen bu iyileşme döneminde ;bir tanecik anneme , sevgili kardeşime,benim küçük ama akıllı ve yaşına göre anlayışlı(İyileşince beni kucağına alıcaksın oley diyen oğluma:)) oğluma ve eşime de teşekkürlerimi sunarım ...
Sevgilerimle...
Şimdi sana iyi tatiller...
Herşey gönlünce olsun canim kardeşim....