14 Temmuz 2010 Çarşamba

sevgilimin hediyeleri - hair plant man:)

Aslında bir hafta oluyor sevgilimin gönderdiği hediyeler elime ulaşalı.
Ama ablamın istirahati sebebiyle onlarda kaldığım için fotoğraf makinası yanımda değildi, ablamlarınki de bozuldu geçen hafta sonu.
Telefonumla çektiğim fotoları pc yi aktarmak için de sd kartım yanımda değildi üstüne ablamlarınki de ortalarda yoktu:)
Ay ne kadar çok olumsuzluk ve hepsi de beni bulmuş :))
Eve dönüp fotoğraflarını çekmem ne zamana kısmet olacak bilemediğim için netten bu ufacık resimleri bulabildim.

Sevgilimin bana bir hediye gönderdiğini biliyordum ama ne gönderdiğini bilmiyordum.
bir gün boyunca heyecanla bekledim.
Paket gelince bizim küçük paşa da ben de bayıldık bu sevimli çim kafalı adamlara:)
hatta ufaklık sürekli teyze ne kadar sevimliler dimiiiiii deyip durdu :)

Çim adamların kafalarının üzerindeki etiketleri henüz açıp çimlenmeye başlatmadım.
Çünkü evimizde açıp çimlenmelerini görmek istiyorum ama sevgilim aç da ufaklık da görsün deyip duruyor ama ben kıyamıyorum :))
Zaten paketin içinde iki tane olunca birisi küçük yakışıklımın olur, çocuğa değişiklik olur diye düşünmüş yeğenimin düşünceli eniştesi :))
İşte bu sevimli porselen çim kafalar evimizin ilk bibloları olarak çeyizde yerlerini aldılar :)
çeyize çim kafalı adam koyan ilk kişi ben olmalıyım :))



ikili paket halinde satılan setten bir bu oturan çim kafa çıktı.
bir de bu ayakta duran çim kafa çıktı:))


Canımıniçi seni çok ama çok seviyorum...
Ve bu sevimli sürpriz için çooook teşekkür ediyorum aşkım...
Ve farkındaysan senin canımıniçi bitişik yazılmaz demene inat bitişik yazılmadığını bildiğim halde böyle daha vurgulu olduğunu düşünerek bitişik yazıyorum :))
Teşekkür ederim bitanemmm....

6 yorum:

www.mkblkonsept.com dedi ki...

haha çok sevimliler.Ne güzel hediyeymiş.Güle Güle uzatın saçlarını :)
Sevgiler

ümmüsh dedi ki...

ben bu kadar sevimli bir çeyiz görmedim :)) çok tatlılar

sihirli eller dedi ki...

Çok şekerler çeyizde dursun bence evinde aç.
ablan daha iyidir umarım.


Bu arada blog ismimi değiştirdim artık Hayatvesihirlieller.
Yani sihirliellerankara ben değilim.

.ankara düşleri. dedi ki...

_mkbl;
evet canım ben de bayıldım :))
çok sağol:)
sevgiler..

_ümmüsh;
sağol canım teşekkürler :)

_sihirli eller ;
evet kendi evimde açıcam kesin kararımı verdim :)
ablam daha iyi canım çok sağol. daha da iyi olacak inşallah evde istirahat iyi geldi.senin eşin de daha da iyi olacak inşallah.
isim değişikliği için sabah mailin geldi canım değiştirip kaydedicem şimdi.
kocaman öpüyorum seni...
sevgilerimle...

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Ne guzel seyler,gorursem mutlaka kendimede alicam :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_peri tozu fotoğraf ;
çok sağol :)
ben de istiyorum.com adı siteden alındı. istersen siteye bi göz at :))