17 Temmuz 2010 Cumartesi

tatil... / yazlık...





SAROS...
Ben tatile gidiyorum en sonunda...
Alında çalışmayan bir insan için tatil mi olur evet olur.
Denizi görmek, o kokuyu içine çekmek , annemle babmın yetiştirdiği çiçeklere bakıp hayat bulmak, babamın arka bahçeye ektiği ahududulardan gidip gelirken ağzıma atmak, uzun mangal muhabbetlerimiz, yan komşumuzla bahçede her yaz bir kez muhakkak çiğbörek partisi vermek :) (ayrıca beni bekliyorlar bu seneki parti için :)) balkonda karpuz yemek nasıl bir zevktir denize karşı çok iyi bilirim.
Denize çok yakın bir yerde doğup büyüdüğüm için çok şanslı sayıyorum kendimi.
Çünkü doğduğum yazdan itibaren her yaz tatilini sahil kenarında geçirdik biz ailece.
Harika bir zevktir.
Üniversite hayatıma girdiğinden beri yazları çok düzenli gidemiyorum.
Bu sene de geçe kaldı gidiş.
Ama olsun annemle babam beni bekliyor olacaklar sarosun en güzel noktasında ...
Babam kesin akşama mangal için balığı almıştır şimdiden...


Tatile gidiyorum ama son 4 yazdır olduğu gibi yine aklım ankarada; canım sevgilim de burda olsaydı keşke diyerek geçerek günler.
O da olacak biliyorum.
AllAh'ın izniyle o güzel günler de gelecek inşallah...
inanıyorum.

Ben tatile gidiyorum :))



3 yorum:

sihirli eller dedi ki...

Mangalda balıktan daha şahane bir şey varmı?
Birde mantı var ama balık daha önce geliyor.
Keyifle git gel umarım sevgilinlede gidersin yazlığa en kısa zamanda.Aa Ankara'ya çok heveslenme şimdi Kızılay'dan geldim sıcaktan ve yorgunluktan ölüyorum.deniz olsaydı cuplardım hemen...

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Canımmm iyi tatiller.Benim yerimede babacığının pişirdiği balıktan ye.Çok öpüyorum.Bol bol dinlen.
Sevgiler

.ankara düşleri. dedi ki...

_sihirli eller ;
canım valla tatil o kadar keyifli ki ama gene de Ankara'da aşkımın yanında olmanın keyfi de bi başka :))

_mkbl;
sağol canım yerim merak etme:))
öpüyorum ben de :))