5 Ağustos 2010 Perşembe

arkadaşım sözlendi dün gece...



dün gece en yakın arkadaşlarımdan biri sözlendi.
çok heyecanlıydı.
ilk defa en yakın bir arkadaşım sözleniyordu :)

biz bu arkadaşımla ortaokul ve liseyi anadolu lisesinde beraber okuduk.
bu eylülde arkadaşlığımız 13 seneyi geride bırakacak.
çocuktuk ufacıktık anadolu lisesine geldiğimizde şimdi herkes yavaş yavaş evlenmeye hazırlanıyor.
o günlerden geriye sadece 4 arkadaşım var kardeşim gibi sevdiğim sık sık görüşemesek de birbirimizi asla unutmadığımız.
ilk fireyi dün verdik :))

dün gece söz verildikten sonra mutfakta birbirimize sarıldık azıcık gözyaşı döktüm içim bi garip oldu.
inşallah hep çok mutlu olurlar.
6 yıldan beri süren mutlulukları daim olur inşallah...

dün bütün gün terzide kuaförde ve heryerde onun gelin kaprislerini çektim o kadar güzeldi ki :)

damat da okuldan arkadaşımız bizden bir üst dönemdi.
tebrik ederken bak dedim artık eniştemiz oldun sakın üzme kızımızı :))

ha bi de damadımız o kadar rahattı ki ablası gelinimiz biz hepimiz hayretler içinde onu izledik bütün gece :)
hele kahvesinden ilk yudumu aldıktan sonra bunun tuzu az olmuş demez mi :))
hem de bi yanında kayınpederi bi yanında kendi babası :)
öldük gülmekten:)

sonra söz bohçası açıldı.
dediler ..... sen aç aldım bohçayı elime neden ben dedim.
arkadaşımın babaannesiyle annesi sen aç gelinin en yakın arkadaşı komşusu bekar kim varsa o açar ki sıra ona gelsin dediler :)
sonra kayınvalide dedi ki bilmeden aldın eline bohçayı sıra sendeymiş demek ki :))
vallaha mı dedim içimden :))
daha da bi mutlu oldum açarken:)

bayramın 2. günü kısmetse nişanları olacak sonra canım arkadaşım taaa şırnak uludereye gidecek orada öğretmen malesef:(

inşallah herşey gönüllerince olur.

resimdeki tülbent de sözde bana ayırdıkları tülbent.
renklerini oyasını çok beğendim.
bu da sözden bana hatıraydı...

2 yorum:

madammoda dedi ki...

Ne tesadüf, dün benim de arkadaşımın kınası vardı, insan bi garip oluyor arkadaşını öyle görüp, onun evlilik yolunda ilerlediğini görünce..

.ankara düşleri. dedi ki...

_madammoda ;
tesadüfe bak :))
evet ya hele de o arkadaşıyla beraber büyüdüyse daha da garip oluyor :))
mutlu oluyor :))