6 Ağustos 2010 Cuma

arkadaşımın hediyesi yeni makyaj paletim


geçen akşam sözlenen arkadaşıma bugün söz tebriği için gittik annemle.
arkadaşım şırnak'ta öğretmenlik yapıyor orada makyaj malzemelerinin çok çeşitli ve hesaplı olduğundan bahsetmişti.
hatta sana da göndereceğim demişti de ben adresi yollamayıp bunu engellemiştim :)
gelirken bana bu makyaj paletini getirmiş canım arkadaşım.
sözden önce ikimiz de yazlıklardaydık orada görüşmüştük hediyesi kışlık evde kaldığı için bugün kısmet oldu bana vermesi.
çok güzel kapsamlı bir palet. içinde rimel hariç bütün makyaj malzemeleri var.
özellikle farların hepsi simli en çok buna bayıldım :)
bol bol teşekkür ettim ona.
aslında çok makyaj yapmıyorum uzun zamandır.
eskiden çok yapardım ama şimdi nedense çok zor geliyor makyaj yapmak.
arada dışarı çıkarken sadece rimel ve allık sürüyorum.
sevgilim de pek sevmiyor hatta hiç yapma makyaj böyle daha güzelsin diyor ama gene de ben bi tek o Ankara' dan geldiği zamanlar yapıyorum diyebilirim.
şimdi makyaj yaparken bu seti kullanacağım:)
kısmetse ilk olarak da arkadaşımın nişanında yeni makyaj paletimle yapacağım makyajımı.

1 yorum:

cecilia dedi ki...

ah ah erkekler nie bölee hiçbir makyaj sevmiyor ama makyajın büyüsünden de etkilenmiyor değiller, hafif yapmak herzaman bakımlı gösterir insanı cnm bu bi gerçek ;) güle güle güle kullan palet çok güzel :)