12 Ağustos 2010 Perşembe

Bir Yıl Önce / Jandarma

Tam bir yıl önce bugündü.
Birliğine teslim olmuştun.
Benim yarim Zonguldak'ta jandarma jandarma diyip duruyordum :)
Sonra sen ocakta döndün asker ocağından...
Tam bir yıl önceydi...
Ne çok ağlamıştım...
Allah asker yolu bekleyen herkese hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin.
Bilirim zordur asker yolu beklemek.
Saatlerce elinde telefonla ha çaldı ha çalacak diye yüreğin ağzında yaşamak.

Çok şükür bitti gitti.

'' Hani demiştin ya bi nefeste diye...

O bir nefesi bir sen bilirsin bir de ben...

Seni seviyorum... ''

8 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Ay canım yaa gözün aydın sonunda bitmiş sağ sağlim kavuşmuşsun sevdiğine okuyunca bi tüylerim diken diken oldu.

.ankara düşleri. dedi ki...

_zeto ;
evet canım çok şükür :)

pofiş dedi ki...

BİZİM DE BU AY TAM BİR YIL OLUCAK ASKERLİK...

KASIM AYI DA KAVUŞMA NASİPSE...

ZORLUKLARI HEYCANLARI YAŞIYRUZ FAZLA SÖZE GEREK YOK...

SEVGİNİZ DAİM OLSUN İNŞALLAH...

.ankara düşleri. dedi ki...

_pofiş ;
amin hepimizin inşallah.
Allah ikinize de sabır versin bizimki 5 aydı canımıza yetti asıl zor olan sizinki.
tez zamnda kavuşursunuz inşallah canım.

zeynep dedi ki...

tüylerim diken diken oldu okurken, beklemek ne zordu..bu arada zonguldakta ailem yaşıyor ve ben o şehri hiç sevmem:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_zeynep ;
aa gerçekten mi ne güzel :)
inşallah evlenince beni de götürcek sevgilim görücem sizin oraları :))
bu arada gerçekten çoook zordu...

HAYAT VE sihirli eller dedi ki...

Ohh maşallh .
Sevenler kavuştu mutlu son.

.ankara düşleri. dedi ki...

_sihirli eller
kesinlikle canım :)