13 Ağustos 2010 Cuma

Güzel Haberler :)

Bugün üniversite sınav sonuçları açıklandı.
İnşallah sınava giren herkes dilediği bölüme yerleşmiştir.
Teyzemin kızıyla amcamın kızının kızı sınava girmişti bizim ailede.
Heyecanımız çoktu.
Bugün hayırlısıyla güzel haberlerini aldık ikisinin de :)
Çok mutluyuz.
Kuzenim yani teyzemin küçük kızı bizim anne tarafındaki tekne kazıntımız ;
Ege Üniversitesi Felsefe Bölümü'nü kazandı.
Çok mutlu oldum kuzum adına.

Asıl benim için en güzel sürprizi amcamın torunu yaptı.
Kızımız zaten 500 küsur puan yapmıştı Türkiye ilk 900' ünün içindeydi veeeeeeee
Bilkent Üniversitesi Yarı Burslu Mütercim Tercümanlık Bölümünü kazandı :)
Ailede ikinci aynı bölüm oldu böylece.
Küçük teyzemin büyük kızı da Hacettepe Mütercim Tercümanlıktan mezun.
O kadar sevindim ki çok iyi bir iş ve çok güzel para kazandırıyor.
Şimdi iki tarafta da sevinç tavan yapmış durumda :))
Bizim küçük kızlarımız büyüdü ve üniversiteli oldu şaka gibi :))
İnşallah ikisine de hayırlısıyla bitirip güzel bir iş bulmak nasip olur.


Tabi kuzenim kızı ankarayı kazanınca benim sevincim iki kat daha arttı:))
Zaten onun da ilk sözü sen ne zaman gidiceksin hayırlı haberler ne zaman dedi :)
Dedim sen git ben de gelicem arkanızdan :))
Artık ...... ablam ve kızı da Ankaralı olacak:) ne güzelllllll :))
İzmir'de de bir kapımız olacak :))

Hayırlı Olsun.

3 yorum:

Miniature dedi ki...

Təbrik edirəm.Sağ-salaamt oxusunlar.Bizdən də qəbul olanlar oldu.Bibim oğlu və qızı (halamın oğlu ve kızı).Bizdə ayın 4ü cavaları açıqladılar ;)

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Canımmm her ikisinide tebrik ederim ikiside güzel bölümm.
Ankara da iyi olmuş yaniiiii :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_miniature ;
teşekkürler.
sizlerin de gözü aymış ne güzel :))

_mkbl konsept ;
dimiiii :)
çok sağıl canım :)