28 Eylül 2010 Salı

Rahmi M. Koç Müzesi'nden

Bu haftasonu ablamlardaydım.
Cumartesi ablam ve küçük paşam Rahmi M. Koç Müzesi iskelesindeki Fenerbahçe Vapuru'nda çocuklar için düzenlenen bir etkinlikteydiler.
Etkinliğin bitmesine yakın beni arayıp fotoğraf makinesini unuttuklarını ve getirmemi istediklerini söylediler.
Ablamlar iki yıldır Koç müzesine çok yakın ikamet ettikleri halde gitmek kısmet olmamıştı.
Daha doğrusu sevgilimle gideriz diye hep erteliyordum.
Ama oraya kadar gidince içeri girmemek imkansızdı.


Bu kareler de Koç Müzesinden...








Müzedeki minyatür sergisinden...






atlı tramvay....



Koç Müzesi çok sağlam koleksiyonerlik sonucu toplanmış parçaların sergilendiği bir müze.
Ve gerçekten de harika bir müze.
Ben bu kadar geniş olacağını içeride bu kadar harika güzelliklerin beni karşılayacağını hiç tahmin etmemiştim.
Gerçekten emeği geçen başta Koç Ailesi olmak üzere herkesin ellerine sağlık...

2 yorum:

minimalist dedi ki...

süper bir yer...gittim, gördüm, gezdim.

.ankara düşleri. dedi ki...

_ minimalist ;
biliyorum :))
ben de vızırdamıştım ben dibimdeyken gidemedim diye :))
ama mutlu son :)
ben de gittim,gördüm,gezdim :))