1 Eylül 2010 Çarşamba

Serinlik... ohhhh...



EylüL geldi...


Bugün hava serindi... ohhh...
Nasıl özlemişim kışı...
Dün geceden belliydi zaten havanın soğuduğu.
Bu sabah soğuğa uyandım.
Nasıl seviyorum kışı...
Hiç bitmesin istiyorum.
Kalın kazaklar giymek, hırkalara gömülmek...
KIŞ en sevdiğim mevsim...
daha gelmedi gelmesine az kaldı ama :)
Bu kış istiyorum ki üzüntülerimiz hafiflesin...
Ailemizdeki hastalıklar yavaş yavaş terk etsin bizi...
Bir can verdik O huzur içinde uyusun bu kış...
Hayallerimize bir an önce kavuşalım bu kış...
Biz birbirimize kavuşalım bu kış...
Allah'ım tüm dualarımı kabul etsin inşallah...
Bak hava soğudu ya bugün sol yanımdaki boşluğun ne kadar belirgin oldu...
çok özledim seni....
bir kış günü aşık olduğum adam çok özledim seni...

2 yorum:

sihirlieller dedi ki...

Bu kış Allah sizi birleştirsin.

.ankara düşleri. dedi ki...

_sihirli ;
AMİN CANIM AMİN...