22 Eylül 2010 Çarşamba

Son Söz Aşkın ve Ruh Hali



Çok sevdiğim Sihirli bu romanı okuduğunu yazmıştı.
Ve Sihirli yazdıktan 5 gün sonra başka bir kitap almaya gittiğimde tesadüfen bu romanı da görmüş ve almıştım.
Bu sabah saat 6'yı gösterdiğinde kitap bitmişti.
Gerçekten de tam eğlencelik bir kitap.
Bir masal tadında :)
Ama her ne hikmetse okuduğum her kitabın etkisinden kolay kolay çıkamayan bir süre kendini hala tesir altında hisseden ben bu kitapta da aynı hisleri yaşadım.
Tabi bu hislerde içimdeki deli gibi her geçen gün büyüyen özlemin yeri tartışılmazdı...
Bu sebepledir ki sabah kalktığımda yüzüm sirke satıyordu evde ne varsa balkondan aşağı fırlatmak kimseyle konuşmak istemedim.
Ama akşam anneannemde kalmıştım ve sabah teyzemle anneannem etrafımda fır dönerek bana kahvaltı sunuyorlardı.
Allah'ım dedim nasıl surat asabilirim ki bu insanlara ben :S
Sen kendi yüreğine as surat dedim kendime ...

Özetle içinde bulunduğum halet-i ruhiyeyi es geçersek eğlenceli, hoş ve romantik bir roman.

4 yorum:

Miss Sensible dedi ki...

Kaç kere elim gitti ama bir türlü alamadım bu kitabı. Sen de bahsedince çok merak ettim şimdi :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_miss sensible;
valla eğer romantik aşk romanlarını seviyorsan al derim mutlaka :)
bir dönem kitabı bu kitap benim çok merak ettiğim 1800'lü yılları anlatıyor.
kontlar kontesler balolar :))
al al oku mutlaka :))

Miss Sensible dedi ki...

Romantik aşk romanları.. bayılırım :)
Sihirliellerin bahsettiği Leyla kitabını aldım, onu okuyayım sonra bunu alayım..
Eğer Boleyn Kızı serisini okumadıysan tavsiye ederim ;)

.ankara düşleri. dedi ki...

_miss sensible;
bak ben de bu tavsiyeyi dikkate alayım :))
sağol canım.