23 Eylül 2010 Perşembe

Taşlı Yakalı Tunik




Bu tunik diktiğim ikinci tunikti.
Yani dikeli bayağı oldu.
Nedense bir türlü ekleyememiştim bloğa.
Sıra şimdiymiş demek ki.
Yarasa kol önden pileli daha önce çiçekli elbisemde çalıştığım modeli burada tunik olarak çalışmıştım.
Rengi pembe çıksa da aslında çok güzel bir mercan rengi.
Bu yaz o rengi çok sevdim ben.
Yakasına da azıcık süslü olsun diye taşlar diktim :)
Ben bu yaz bu modelle o kadar rahat ettim ki şimdi kışlık versiyonlara geçiş yapıcam koları uzatarak.

11 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Cok hoş olmuş,güle güle giy ;)

.ankara düşleri. dedi ki...

_vintage duygular ;
teşekkür ederim canım sağol:)

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK.. RENGİ ÇOK ŞEKERMİŞ..

.ankara düşleri. dedi ki...

_sezgi ;
sağol canım ben de bayılıyorum teşekkürler :)

minimalist dedi ki...

eline sağlık ne kadar beceriklisin afferin sana Ankara düşleri...

.ankara düşleri. dedi ki...

_minimalist ;
teşekkür ederim hocam :) sağolun :))

a. gizem dedi ki...

eline sağlık şekercim..
son mailini okudum ama yanıtlayamadım kuzum.. mailimde bir sorun var.. tekrar konuruz :)

aekin dedi ki...

canım uzun bir aradan sonra merhabalar.çok güzel bir blog olmuş.bayıldım bazı yazılarını okuyunca kendimi buldum tabi:) bu gün hep birlikteydik sana selam gönderdim.ankara kalabalık ve sıcaktı bugün.bundan sonra sıkı bir takipçin daha var artık.en kısa zamanda kendi evlerimizde akşam oturmalarında hep birlikte buluşmak dileğiyle...

.ankara düşleri. dedi ki...

_gizem ;
gizemcim sağol.
sen yoğunsun tabi bu aralar:)
konuşuruz tatlım :))

_aekin ;
canım benim merhaba ;
geçen akşam seni izleyici listesinde görünce çok şaşırdım zaten inanamadım.kimsenin hbri yok çünkü bloğumdan:)
öncelikle çok teşekkür ederim :))
kendini bulman çok normal aynı kaderi paylaşıyoruz tabi biz seninle :)
selamını aldım canım çok sağol ben de sana göndermiştim :)
dün çok isterdim sizinle olmayı ama kısmet işte başka zaman inşallah...
Güzel Ankara'm ister soğuk olsun ister sıcak ben yokken tadı var mı benim sevgilime yok:)
sen yokken tadı var mı sevgiline yok :))
inşallah canım inşallah en kısa zamanda KENDİ EVLERİMİZDE akşam oturmalarında buluşmak dileğiyle diyelim :)
AMİNNN...
zaten biz sözleşme yaptık biliyo musun evlenince haftasonları migros cepa ve armadaya gitmek yok :))))
her zaman bekliyorum seni buraya tatlım:))
görüşmek üzere...

aekin dedi ki...

ahh ahh bir zmanlar size kameranın diğer tarfından bakar nasıl özenirdim.Birgün onların yanında olabilecek miyim derdim.Çoğu hayalim gerçek oldu bundan sonrakiler de olacak eminim.Hafta sonları ve herzaman güzel vakit geçireceğiz...

.ankara düşleri. dedi ki...

_aekin ;
kameranın diğer tarafında kamera olmasa da ben vardım bu sefer :))
acı ama gerçek...
bazen yazamıyo ya hani insan kilitleniyo o durumdayım şu an.
benim de öyle çoğu hayalim gerçek oldu.
hepsi de olur inşallah zamanla.
sadece biraz daha sabretmem gerekiyor daha doğrusu sabretmemiz...
gelecek güzel günler gelecek inşallah...
en kısa zamanda...