8 Ekim 2010 Cuma

Kestane,Sahlep ve KIŞ...

Hava çok soğudu...
O bayıldığım mevsim geldi...
KIŞ...
Erken geldi bu sene ama iyi ki geldi...




Kestane mevsimi de geldi tabi...
Sevgilimle istiklalde kestane yemek istiyor şimdi canım...
O' na sımsıkı sarılarak...
Ağzımıza birer kestane atıp birbirimize bakıp gülümsemek istiyorum...

Bi de sahlep istiyorum.
Acaba evde var mı.
Varsa hemen yapmalıyım.

Bi de az  önce kanal d'de haykıracak nefesim kalmasa bile diyordu tüm kanal d camiası.


Ben de bağırmak istiyorum ;


Haykıracak nefesim kalmasa bile...
Ellerim uzanır olduğun yere...
Gözlerim görmese ben bulurum yine...
Kalbim durmuşsa inan çarpar seninle...

ve sonra sevgilime kocaman sarılmak istiyorum....

7 yorum:

n@zo dedi ki...

En kısa zamanda gerçek olsun isteklerin!
Ben de akşamdan beri kestane sayıklıyorum :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_nazo ;
amin canım...
yarın kestane almak farz oldu bize :))

zeynep dedi ki...

:) ah kestane olayını ben tamamen unutmuşum, ama istiklalde çok pahalıya satıyolar, annem gönderiyor bana evde yapıyorum mis gibi oluyo:)

ENN MODA dedi ki...

off canım sahlep istedi şimdi :(

.ankara düşleri. dedi ki...

_zeynep ;
ah be zeynebim biz senin gibi kestane memleketinden değiliz ki :))
zaten en keyiflisi evde yenileni.mis mis ötesi :))

_enn moda ;
bu gece herkesi özendirdim ben başta kendimi :))

zeynep's butterfly dedi ki...

kış da bu güzellikler olmasa hiç çekilmez kesinlikle...

.ankara düşleri. dedi ki...

_zeynep's butterfly ;
valla kış bütün güzellikleriyle gelir hep...