31 Ekim 2010 Pazar

Pazar Kahvesi



Bu sabah dün gece çok geç yatmama rağmen erkenden kalktım.
Kendime şaşırdım.
(hem de yeni saat uygulamasına göre)
Yumurtalı ekmek,bal,peynir ve çaya doydum:)
Üstüne mutfakta ufak çaplı bir temizlik.
Üstüne de bir cappiccuno bol köpüklü:)

Pazar kahvesi...
Pazar keyfi...

Bugün huzurluyum sanki.
Akşama anneanneme gidicem yemeğe,bizim ufaklık izmirden geldi ailece yemekteyiz anneannemde.
Tabi gene dedemsiz.
Alışmaya çalışıyoruz.
Alışamıyoruz.
Sahi cuma akşamı dedemi rüyamda gördüm.
O gece teyzemlerde kuzenlerle çok bahsettik ondan belki de.

Şimdi biraz daha evde oyalanıp anneanneme gidicez babamla annem çoktan gitti bile.
Bu gece ailece bir aradayız.
Aynı sofrada...

Herkese mutlu pazarlar...

Sevdikleriyle...
Uzak şehirlerde atan kalplerdeki aynı nefesleriyle...


6 yorum:

nehir kıyısında dedi ki...

Sevgili Ankara Düşleri.

Aileyle geçirilen her gün , soğuk kış günlerinde bahardan kalma bir huzur ve heyecan verir insana katılıyorum sana..bu arada bende yeni geldim blog alemine..

LEVANTEN dedi ki...

BEKLE BEN DE GELİYORUM CAPPİCCUNO İÇMEYE...
CANIM ÇEKTİ WALLA...
HEM İKİ ÇİFT LAFIN BELİNİ KIRARIZ:)

Hayatın Ressamı dedi ki...

Anneanne sofrasında beraber yenen yemekler ne kadar güzeldir.
Ben sadece eşimin anneannesinde bu özlemi giderebiliyorum.

.ankara düşleri. dedi ki...

_nehir kıyısında ;
ne güzel yazmışsın :)
sen de hoşgeldin blog dünyasına ve benim dünyama :))

_levanten ;
gel kuzucum:)
abla bugünü saymazsak 12 gün kalmış gelmenize :)
hehhehe :)
yavrumu çoooook özledim hatta özledik...

_hayatın ressamı ;
evet dimi ne kadar güzel oluyor.
olsun eşinin anneannesi de anneannen önemli olan o huzuru yakalayabilmen dimi canım :)

Moda Çıkmazı dedi ki...

bizde anneannemde toplanır, yemek yer, sohbet eder, oyun oynardık... o günleri çok arıyorum; yeri doldurulamıyor :(

.ankara düşleri. dedi ki...

_moda çıkmazı ;
başın sağolsun.
evet o anlar bambaşka tabi ama mekanı cennet olsun anneannenin...