12 Ekim 2010 Salı

Süslü Babet



Cumartesi günü yeni babet aldım kendime.
Ama üstü çok sade olduğu için oturup süsledim.
Tül;kurdele ve takı malzemelerimden bulduğum yusufçuğu birleştirdim.
Ortaya bu sonuç çıktı.
Bugün dışarı çıkarken giydim gören herkes çok beğendi.
Benim yaptığımı öğrendiklerinde daha da şaşırdılar.
Maharet meselesi tabi :)
Ben çok sevdim süslü babetlerimi keşke bi de aldığım her ayakkabı gibi ilk giyişte vurmasalardı daha da güzel olacaktı ama neyse artık.
Ayaklarımla uyumu yakalayacaklar elbet.

7 yorum:

3prenses dedi ki...

güzel olmuş gerçekten.güle güle giy.

ENN MODA dedi ki...

Çoooook beğendimmmmm çoooooookkk :)
Benim yerime de giy canım :)

levanten dedi ki...

güle güle giy güzelim. pek bi afilli olmuşlar walla:)

fashion house by zeto dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş güle güle giy:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_3prenses ;
çok teşekkürler :)

_enn moda ;
canım çok sağol giyerim giymem mi :))

_levanten ;
sağol ablacım bana da afilli yakışır zaten dimi :))

_zeto ;
sağol zetocum çok teşekkür ederim :=))

.ankara düşleri. dedi ki...

_3prenses ;
çok teşekkürler :)

_enn moda ;
canım çok sağol giyerim giymem mi :))

_levanten ;
sağol ablacım bana da afilli yakışır zaten dimi :))

_zeto ;
sağol zetocum çok teşekkür ederim :=))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ellerine sağlık canım güzel günlerde giy