6 Ekim 2010 Çarşamba

Yakası Dantelli KırmızıTunik




Bu tuniği kalıpsız yarasa kollu çalıştım.
Daha önce kuzenime de daha oyuk yakalısını yapmıştım.
Kumaş fazla olunca kendime de yaptım hemen.
Yaka kısmını sade istemediğim için şal gibi pileler doladım yaka boyunca kenarına da dantel geçtim.
Aslında incecik bir kumaş ama zaten üstüne hırka giydiğim için hiç sorun değil.
Siyahlı kırmızılı eşarbı beline obi kemer gibi sarınca da çok şık duruyor.
Sonuç olarak rengine bayıldığım içime sinen bir tunik :))

6 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Valla millet iğne iplik geçiremez kalıpsız demiş hatun :)
İçine sinmiş oh daha ne olsun güzel günler giymek nasip olsun canım.

.ankara düşleri. dedi ki...

_stil direktörü ;
teşekkür ederim canım :)
amin inşallah...

cecilia dedi ki...

çok güzel ya eline sağlık hemde kırmızı daha ne olsun :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_cecilia ;
çok teşekkür ederim:)
dimi üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun zaten :))

dikisdersi dedi ki...

kalıpsız çok güzel birgün kumaş stogunu görüntülesen bende kopya çeksem :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_dikiş dersi ;
teşekkür ederim:)
en kısa zamanda stok postuyla karşınızdayım :)))
şaka bi yana uygun bi zamanda mutlaka fotolayıp yayınlarım canım ilgine teşekkür ederim :)