5 Kasım 2010 Cuma

Dedem... Balcı Dedem...

Canım dedem...
Öğretmen dedem...
Müdür dedem...
Balcı dedem...


Tam 11yıl bitti sen gideli...

Ben hala alışamadım...
Hala her gidişimde babaannemi ziyarete o hasta yattığın yatağa bakmak için
Arka odaya giderim kapıdan bakarım.
Ve hala içeri giremeyip kapıdan kafamı uzatıp kaçarım.
Sanki sen ordaymışsın gibi gidip seni görememek...
Sahi kaç sene giremedim ben odaya...

Bugün mezarlıkta o ilk oraya gidişimiz geldi aklıma seni orada bırakışımız...
Dayanamadım...

En küçük torunun...
Son göz ağrın...
En sevdiğin torunun...
Hep şımarttığın torunun çok özledi seni...

Huzur içinde uyu...

Hani derdik ya rüyalarım olmasa diye...
Nasıl da eğlenirdik söylerken..
................

5 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

gözlerim doldu:(( sanki ben yazmışım gibi büyükbabacığımaa:((
benim duygularım gibi. ben gibi.. :((

Şule İle Egeli Tatlar dedi ki...

Başın sağolsun canım ,Nur içinde yatsın... allah sıralı ölümler versin...

sevgilerimle,

.ankara düşleri. dedi ki...

_modavesaire ;
burcucum dedelere özlemimiz hep aynı galiba hep sonsuz hep tarifsiz...

Şule ile Egeli Tatlar ;
sağol teşekkür ederim.
amin.
amin...

Miniature dedi ki...

Aaaaa...Sanki mən yazdım :((( Hər rayona getdiyimdə onun yoxıuğunu hiss edirəm :(

.ankara düşleri. dedi ki...

_miniature;
hissedilmez mi ah ah..