3 Kasım 2010 Çarşamba

Deprem ve Korku

Bu sabah 5 e 10 kala o kadar büyük bir sarsıntıyla uyandım ki anlatamam.
Sanki biri yatağı tutmuş deli gibi sallıyordu.
Dolapların kapaklarından sesler geliyordu.
Yaşadığım korkunun tarifi yoktu.
DEPREM OLUYORDU !!!

Anne diye bağırdım ama sesim ne kadar çıktı bilmiyorum.
Yaşadığım paniği anlatamam.
O anda soğukkanlı olmak mümkün bile değil zaten.
Malesef ki.
Deprem bitince annem yanıma geldi biz ikimiz de ağlıyoruz babam bizi sakinleştirmeye çalışıyor.
Kalktık acaba istanbuldaki büyük deprem miydi bu diye.
Bekledik biraz.
Ablamları aramaya çekindik çünkü eğer deprem buralarda olduysa ablamı panik hale getirmeye gerek yoktu.
Kandillinin sitesinde henüz depremin kaydı yoktu.
10 15 dakika sonra ntv hemen alt yazı girdi.
Sonra spiker açıklama yaptı.
Depremin şiddeti 5.3' tü.
Merkez üssü Saros Körfezi açıklarıydı.
Çanakkele Gökçeada açıkları.
Yani burnumuzun dibi.
Normaldi bu kadar çok sallanmamız.

Titremem geçmek bilmedi gözlerimden akan yaşlar da durmak.
O kadar çok korktum ki.
Ya bişey olsaydı diye.
Biliyorum korkunun ecele faydası yok ama insan korkuyor işte.
Ya bişey olsaydı sevdiğimi düşündüm; ablamları düşündüm.
Anneannemle, babaannemi düşündüm.

Allah'ıma şükrettim hem de çok.
Bizi koruduğu için.
Ve dualar ettim bizi korusun ,tüm sevdiklerimizi korusun felaketlerden diye.

Bu kadarla atlattığımız için bu depremi şükürler olsun.
Ve Allah beterinden korusun...

10 yorum:

Miss Sensible dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım..

Şule İle Egeli Tatlar dedi ki...

Hepimize geçmiş olsun bende istanbulda oturuyorum ,hissettim sarsıntıyı eşime kalk deprem oluyor dedım ...bana bugun cok calıstın galıba rüyanda görmüşsündür ,yok birşey dedi ... uyku sersemi herhalde dedim bende. sabah takside işe gelirken radyo da açıklarken o an gerçek olduğunu anladım...

ENN MODA dedi ki...

Canımmm sabah bende habelerde duydum. Allah beterinden saklasın. Geçmiş olsun :(

n@zo dedi ki...

çok geçmiş olsun.. Allah kötüsünden korusun..

neslinnce dedi ki...

Büyük geçmiş olsun. Ne olur dikkat edin kendinize. Geçmiş olsun dileklerimi ailene de ilet lütfen.

Allah korusun hepimizi inşallah.

ayci dedi ki...

ananem canakkalede yasiyor - hemen aradim bende...
allahtan can kaybi yok...

.ankara düşleri. dedi ki...

_miss sensible ;
çok sağol canım.

_Şule ile egeli tatlar ;
valla edirnede acayip hissettik biz.istanbulda herkes hissetmemiş ama Allah beterinden korusun.korktuk çok valla.

_enn moda ;
canım benim çok sağol amin...

_nazo ;
sağol nazocum.amin.

_nesslince ;
amin.
çok sağol canım.iletirim tabi.

_ayci ;
evet şükür ki can kaybı yok ama çok korkuttu bizi valla.

neduk dedi ki...

Amin. Böylece gelmiş, geçmiş olsun inşallah.

.ankara düşleri. dedi ki...

_nedük ;
amin.

minimalist dedi ki...

geçmiş olsun hayatım ...