5 Kasım 2010 Cuma

Ecevit ...



2006 5 Kasım 'ında aramızdan ayrıldı Ecevit...
Dedemle bir gün arayla ebediyete göçtüler tabi 7 sene arayla.
Ben hiç siyaset adamı olarak bakamadım O'na .
Nedense hep balcı dedeme benzettim onu.
Aslında hiç benzemiyorlardı.
Tek ortak noktaları ideolojileriydi.
Ve hep sanki ecevit benim dedemmiş gibi sevdim onu.
Hiç tanımadığım 3. dedem gibi.
Saçma gelebilir.
Ama ben öyle hissediyorum.
Cenazesine eskişehirden kalkıp gelmiştim.
Ne kadar çok ağlamıştım beşevlerde partinin önüne geldiğinde tabutu.
O gün Ankara'nın soğunda o kalabalık kortejin içinde biz de vardık ailece.
Sadece mezarlığa gitmemiştim.
Oraya da ertesi gün gitmiştim.

Karaoğlan...
Nur içinde yat...

8 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

aaa!! iyi ağlattın bugün beni ama :(( bnm de büyükbabam ecevit öldkten 1 gün sonra ( ertesi gün ) öldüü:((.. kızılayda insanlar ellerinde onun fotograflarıyla yürüyorlardıı .. ben de o kadar çook ağlamıştım ki ecevitin ardından anlatammm. sanki bi büyüğüm ölmüş gibi..

.ankara düşleri. dedi ki...

_Modavesaire ;
valla burcu ha ben bugün kendimi de mahvettim seni de galiba :)
ne kadar ilginç dedelerimizin ölüm tarihleri arasında bir gün var ve o arada ikimizin de sevdiği ecevitin ölüm tarihi var.
ne kadar ilginç...
senin de başın sağolsun canım.
Allah dedelerimize ve ecevite rahmet eylesin bol bol...

MODAVESAİRE dedi ki...

içime doğdu herlade kötü bişiler olacağı.. ertesi gün de büyükbabacığımı kaybettim. hayatımda sevdiğim
tek insandı o :(((

.ankara düşleri. dedi ki...

_Modavesaire ;
ayy kıyamam ben sana burcu...
ben de dedemi o kadar severdim ki anlatamam.
ve daha 13 yaşındaydım o öldüğünde hiç doyamadım hiç.
annem çalışıyordu ve ben küçükken bana bakmak için hergün bize gelirdi dedemle babaannem o kadar alışkındım ki ona anlatamam ya...
şimdi yeri dolmuyor.
her aklıma geldiğinde gözlerimde yaşlar olur.
şu anda bile.
ikimiz de bu konuda aynı kaderi paylaşıyormuşuz bak.

MODA GEZEGENİ dedi ki...

ecevit:karaoğlan. dürüst devlet adamı,üstün siyasetçi,yerlerini dolduramıyoruz malesef:( Balcı dedenizin de mekanı cennet olsun.sizin gibi değerli onu hatırlayan bi torunu var ya nur içinde yatsın....

.ankara düşleri. dedi ki...

_moda gezegeni ;
değil mi dolmuyor böyle ecevit gibilerin yerleri...
ayrıca çok teşekkür ederim...
nur içinde yatsın dedeciğim,amin...

cecilia dedi ki...

ruhu şad olsun karaoğlanın, ülkemizin başına gelebilecek ender siyaset adamlarından biridir kendisi. Ve ayşe tatile çıksınmı sözüyle dimağımdan hiç çıkmayacak kıbrıs fatihi! ;)

.ankara düşleri. dedi ki...

cecilia ;
evet ruhu şad olsun.
gerçekten de o şifresi müthiş ötesi :))