30 Kasım 2010 Salı

MiM

Enn Moda BRC'cum beni mimlemiş :)
Çok teşekkür ediyorum ve hemen başlıyorum :)

_En sevdiğiniz kelime: Huzur ... 

_Nefret ettiğiniz kelime:  ruh halime göre değişir :) bişey diyemeyeceğim o yüzden :)
_Ne sizi heyecanlandırır: Bazen tek bi söz :) Bazen tek bi satır :) Yani hissettirdiğine bağlı :)))
_Heyecanınızı ne öldürür: Asık suratlar, kararsız ve isteksiz cümleler,kem gözler ...
_En sevdiğiniz ses: O'nun sesi... tabi ki... :) 
_Nefret ettiğiniz ses: Sabah alarmı
_Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: Veterinerlik ve cerrahlık
_Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: Uçabilmek isterdim bi de ışınlanabilmek :) 
_Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Böyle iyiyim bin şükür :)
_Nerede yaşamak isterdiniz: ANKARA... Bloğumun adından da anlaşılacağı üzere :))
_En önemli kusurunuz: Hemen sinirlenirim ve o an ağzımdan çıkan hiçbir şeyin farkında olmam :)(ne kadar farkındalıklı bir cümle oldu :)
_Size en fazla keyif veren kötü huyunuz:  Gece yatmak bilmemek; Sabah da kalkmak bilmemek :) (teyzemin meşhur sözü :))
_Kahramanınız kim: :))))
_En çok kullandığınız kötü kelime: Beyinsiz :)
_Şu anki ruh haliniz: Garip  :)
_Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Slogan falan değil valla benim hayat görüşüm şu ki ;
nefes alabildiğin her ana; sana sunulan herşeye şükretmesini bileceksin.

_Mutluluk rüyanız: Sevgilimle son nefesimizi verene; Allah canla bedeni ayırana kadar elele huzur ve sağlık içinde yaşamak, sevdiklerimizle ve sevdiğimiz şehirde :)
_Sizce mutsuzluğun tanımı: Bi başına kalmak. 
_Nasıl ölmek isterdiniz: Huzur içinde...
_Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz: .....
 
 
 Adet olduğu üzere ben de bu mimi bir başka Burcu'ya Moda Vesaire'ye yolluyorum :))

6 yorum:

ENN MODA dedi ki...

Cevaplar harika canım. Cevapladığın için teşekkür ederim:)
Ankara düşlerin gerçek olsun biran önce :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_enn moda ;
sağol canım benim:)
sen yollarsın da ben cevaplamam mı :))
ve düşlerim için amin diyorum amin... :))

MODAVESAİRE dedi ki...

evet cevaplar güzel. ben de yazdım.. teşkr ederim canm blogda okuyabilirsin. kaçtım benn:))

.ankara düşleri. dedi ki...

-modavesaire ;
sağol canım:)

SvGLove dedi ki...

Herhalde bu kadar Ankara sevgisi görülmemiştir, hani ben de çok severim ama senin ki bi başka;)

.ankara düşleri. dedi ki...

_svglove ;
:)))
canım ankara bahane :)