23 Kasım 2010 Salı

Kara Orman Pastası



Bayram bitti ama bendeki miskinlik gitmedi.
Ben bloğa resim eklemeye,yazı girmeye üşeniyorum galiba:)
Bu enfes kara orman pastasını yapalı neredeyse 2.5 ay oldu.
Tarif yayınlandıktan bikaç gün sonra yapmıştım aslında :)
Tarif çok severek takip ettiğim Hünerli Bayanlar 'dan.
Tarif aslında pudingli kek in tarifi.
Ben sadece keki pişirdikten sonra Müge Hanım 'ın da dediği gibi ;
ikiye bölüp arasına ve üzerine krem şanti,vişne ve damla çikolata ekledim.
Böylece pudingli kek harika bir kara orman pastasına dönüşüverdi birden :)

Tarifin adresinde de denildiği gibi kekin hafif nemli bir yapısı var.
Ve bence kakaolu bir keke en yakışan özellik de bu.

11 yorum:

n@zo dedi ki...

sen böyle bir yazı yazmadın, ben de görmedim. o kadar!!! :D
1 senelik tatlı ihtiyacımı karşıladım ben bayramda ama yarın öğretm. günü nedeniyle okulda pasta börek ziyafeti var. Salataların olduğu tarafa otururum belki.. gerçi resmi görünce bile dayanamıyorum, gerçeklerini görünce ne yaparım, muamma! :)

MODAVESAİRE dedi ki...

aayy canm çektii:))

MODA GEZGİNİ dedi ki...

karaorman pastası nefiss gözüküyoo:) sabah sabah canım çekti:) ellerine sağlık hepimizde miskinlik hala devam ediyo.tatil sedromundan kurtulamadık:)

madammoda dedi ki...

Of of off ağzımı şıpırdattın şimdiii ;))

.ankara düşleri. dedi ki...

_nazo ;
canım yarın senin için özel bir gün bi gün daha yersin sonra zaten diyetisyene gidicem demiyo muydun sen :)
bi günden bişicik olmaz :))

_modavesaire ;
hmm :)
yapıp göndereyim diycem ama :)
hemen mutfapa okul çıkışında :))

_moda gezgini ;
valla miskinlik bi bende var galiba genelde herkes post üstüne post giriyo :)
teşekkür ederim canım.

_madammoda ;
:)
güzel gözüküyo ama dimi :)
suçluyum kabul :)

GÜNCE dedi ki...

Bloglar arasında dolanırken rastladom bloğuna...Ankara adını görünce zıpladım;Ü çünkü koyu bir Ankara hayranıyım.Bloğunu çok beğendim bu tatlıyı da:) emeğine sağlık:)

kiraz çiçegi dedi ki...

ama diyetteytim bu saatte bakmamlıydım senin bloguna:S ama resmine bakmakla doyacağım ellerine sağlık:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_günce ;
teşekkür ederim :)
hoşgeldin bloğuma, her zaman beklerim :)

_kiraz çiçeği ;
üzgünüm :)
çok teşekkür ederim :)

minimalist dedi ki...

dikiş, pasta falan derken evlendiğinde (sanırım) hiç zorlanmayacaksın hayatım :))

.ankara düşleri. dedi ki...

_minimalist ;
galiba hocam :)
seviyorum mutfağı :)
el işi deseniz anneme anneanneme çekmişim :))

yasmin dedi ki...

süper görüntü..ellerine sağlık ama ya kiloları ne yapıcaz.:)