31 Aralık 2010 Cuma

31 ARALIK - 2010 Biterken...


31 Aralık 2010.


Koskoca bir yıl bitiyor bu gece.
Kimileri için mutluluklarla kimileri için hüzünlerle dolu bir yıl oldu.
Her şeyden payıma düştü benim de.
Çok mutlu olduğum kalbimin deli attığı zamanlar da oldu,
Üzüntüden kahrolup çok ağladığım zamanlar da oldu.
Hastalıklar da oldu canımızı sıkan;
Sevindirici gelişmeler de oldu öbür yarımın işiyla alakalı.
Acı bir kayıp da yaşadık.
Mutlu cemiyetler de yaşadık ailece.
Hepsi için şükretmesini bildik.
Bugünümüz için,
Nefes alabildiğimiz an için şükrettik.


Benim için karmakarışık bir yıl oldu 2010.
Ama genel anlamda üzüntüyle gözyaşıyla geçen bir yıl oldu.
Geçen sene 2010 için dilediğim dileklerin hepsi olamadı malesef.
Kader bize herşeyi sunmadı.
Sunduklarına şükür.


Yeni şeyler öğrendim.
Kendime hediye kabul ettim öğrendiğim;uygulayabildiğim herşeyi.
Daha çok şükrettim.
Daha çok dua ettim.


Ben 2011' in çok ama çok güzel bir yıl olmasını diliyorum.
Kocaman ailemi-Z başta olmak üzere bütün dünya için;
Sağlık , huzur ve mutluluk diliyorum...


Dilediğimiz herşeyin gerçek olmasını diliyorum can-ı gönülden...


Bu gece kısmetse çok sevdiğimiz ailemizin bir kısmı bizimle olacak yuvamızda.
Yeni evimizde ilk yılbaşı soframız olacak.
Geçen yıl istanbuldaydık.


Bu yılbaşı bir yarımız eksik olacak ama kalplerimiz hep bir olacak,
Dualarımız , dileklerimiz bir olacak.
Canımın 3 parçası istanbulda;
Bitanem ablam, baldızını çok seven abim :)
Ve kuzucuğum ;
Kendi çocuğum olsa bu kadar severdim dedirten canım yeğenim;
Sizleri çok seviyorum ...
Sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum size...


Canımın bir parçası da Ankara'da tabi ki....
ve tabi O'nun kocaman ailesi...
Kalpler bir, dualar, dilekler gene bir olacak...
Seni daha doğrusu sizleri çok seviyorum bitanem...
Size de sağlıklı ve mutlu ve tabi ki ben'li bir yıl diliyorum... :))


2011'de kavuşmayı diliyorum canımın içiyle :)
2012'yi kendi yuvamızda karşılamayı diliyorum...


Ve son olarak ;
Nice Nice güzellikler dileyerek ;
Sağlık,mutluluk ve huzur dileyerek
Çok güzel bir yıl diliyorum....


Güle Güle 2010 ...

6 yorum:

M¥PriNcessS dedi ki...

Herşey gönlünce olsun cnm..Masal gibi bir yıl senin olsun insallah..sevgılerımle...

levanten dedi ki...

canım elbette kalplerimiz hep bir olacak. sizi çok seviyoruz...
hepinize, herkese, tüm dünyaya, tüm insanlığı; mutluluk, sağlık, huzur, barış, sevgi dolu bir yıl diliyorum...

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

SAĞLIK MUTLULUK DOLU ÇOK ÇOK YILLARA İNŞALLAH.

ayci dedi ki...

ben gecmisi düsünmeyi sevmiyorum galiba :)

hobivakti dedi ki...

Yeni yılınız kutlu olsun. :)

Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara.

SvGLove dedi ki...

Canım benim, umutlu bir yıl başlıyor;)
Umarım bu sefer daha çok gülen yüz olur;)Dileklerini gerçekleştirme fırsatın olur;)
Öptüm seni;*