16 Aralık 2010 Perşembe

Kısa Kısa ...


*ben bu aralar biraz uzaklardayım kendimden.
 üzüntü de mutluluk da Yaradan da tabi ki
 ama gene de insan kafa yormuyor değil hiçbir şeye

*sağlığım gribimin hafif, atlatılabilir bir rahatsızlık olduğunu düşünürsek iyi çok  şükür.

* dikiş dikiyorum,örgü örüyorum,kurdele nakışında ilerleme kaydettiğimi görüyorum:)
  takı,incik boncuk uğraşacak birşeyler buluyorum işte kendime.

*camdan dışarı bakıyorum hava soğuk;
 Allah'a sıcacık yuvamı bana bahşettiği için şükrediyorum,
 ve sokaktaki; sığınaklara girebilmek için -4 dereceyi bekleyen insanlar için  dua ediyorum.

benim için sorun yok çok şükür.
kışa , soğuğa bayılan , kat kat lahana misali gezmekten mutlu olan bir insan için
kışı çook bile bekledik bu sene.

*bu arada bugün yerde ilk karı görmüş oldum.
 haftasonu istanbuldayken ben yağdı ama yerde hiç yoktu kaybolup gitti
 bi yağmur bi kar yapınca.
 zaten dün 10 günlük istanbul sona erip
 trakyama geri dönüş yaparken ayak bastığımda memleketimin toprağına
 sıcaklığın istanbula göre ne kadar düştüğü hissediliyordu.
 gözünü sevdiğimin karasal iklimi:)

*acaba çalışsam hayat nasıl olurdu diyorum.
  bazen içime şevkle dolan çalışma isteği yerini hemen aksine bırakıyor.

*içimde hep bi bekleyiş,
 hep bi umut,
 dilimde hep bi dua.


*yeni yıl geliyor ya;
 ben daha yılbaşı psikolojisine giremedim.
 ta tepeye koyduğum resimle kendimi etkileyebilir miyim acaba.

*içim geçmiş olamaz dimi daha yaş 24.
 sadece psikoloji bozukluğunun etkisi.

*sorun şu ki ben iki aydır tam tamına iki aydır sevgilimi göremiyorum.
 hafta sonu bolu dağı kar felaketleri kavuşmamızı engelledi:(
 zaten O'nun devam etmekte olduğu bir kursu var haftasonları.
 of of of yani...
 çok özledim...
 o da biliyo...
 o da çok özledi beni...
 ben de biliyorum...

*bloğuma yazı yazamıyorum/yazmıyorum.
 herkesi takip ediyorum.
 yorum bırakamasam da sık sık sevdiğim bloglara.
 takipteyim yani hala :)
 tek problem kendi bloğumla ve benimle alakalı.
 küsüyorum arada bloğuma.
 tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış misali :))

 **kısa kısaydı bu.

 umuyorum ki en kısa zamanda dönüş yapılır buralara.

 iyi geceler...

2 yorum:

zeynep dedi ki...

acaba ben çalışmasam hayatım nasıl olurdu..çok güzel olurdu:)
öperim...

.ankara düşleri. dedi ki...

_zeynep ;
:)
zeynepçim aslında şikayetim yok biliyor musun:)
ama sana öğretmenlik o kadar yakışıyor ki canım :)
ben de öpüyorum seni :))