17 Aralık 2010 Cuma

Melekli Kolye


İki hafta üst üste Eminönü'ne gidince güzel güzel malzemeler de alıyor insan haliyle:)
önce taşları gördüm marputçular çarşısında bir vitrinde.
Resimde parlak,canlı çıkmamış.
Gün ışığı yetersiz;flaş fazla gelince gerçek rengini yansıtmamışlar ama ne yapalım.
Sonra melek figürünü aldım .
Zaten hep aklımdaydı o bu meleklerle kolye yapmak.
Biraz zincir biraz çivi.
İşte melekli kolye.
Ben çok sevdim.
Çok:)

Herkese mutluluk dolu bir hafta sonu diliyorum.
sıcacık bir bardak çay,nefis bir kurabiye ve kocaman mutluluklar eşliğinde :)

14 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Canım çok güzel olmuş kolyen.Bende çok seviyorum bu melekleri.Güle güle tak tatlım:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_fashion house by zeto ;
zetocum çok sağol tatlım:)
bu meleklere bayılmayan yok herhalde çok sevimli duruyor:)

bir güzel çift dedi ki...

harika olmuş.melek figürleriyle pek aram yoktur ama taşlar çok güzel görünüyor.ve harika bir kolye olmuş,güzel günlerde kullan.

.ankara düşleri. dedi ki...

_bir güzel çift ;
çok teşekkür ederim.
taşlar aslında daha parlak resimdekinden daha da güzel :)
çok sağol tekrar.

Sümeyye dedi ki...

çok cici olmuş ellerine sağlık :)

minimalist dedi ki...

ne güzel şeyler yapıyorsun sen öyle ...bravo sana...çok güzel.

.ankara düşleri. dedi ki...

_sümeyye ;
çok sağol :)

_minimalist ;
teşekkür ederim hocam:)
seviyorum böyle şeylerle uğraşmayı :)

MODAVESAİRE dedi ki...

çook hoş canm bende de içi dolu olan bi melek figuru var.. çok severek takıyorum:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_modavesaire ;
demiştim herkes bayılıyor melek figürüne diye haksız değilmişim :)

n@zo dedi ki...

Ben de çook sevdim!! Güle güle kullan şekercim..

.ankara düşleri. dedi ki...

_nazo ;
sağol nazocum :)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Ellerine sağlık canım.çok güzel olmuş..melekli kolye hepimizin sewdiği kolye:)güle güle kullan.sewgiler

hobivakti dedi ki...

Ne güzel olmuş, melek çok güzel. :)

Eline sağlık.

.ankara düşleri. dedi ki...

çok teşekkür ederim :)
bloğuma hoş geldin.