4 Aralık 2010 Cumartesi

Yolculuk


sabah 9 arabasıyla izmite gidiyoruz.
akşama kuzenimin nişanı var.
ben yola çıkmadan yoruldum.
ayrıca psikolojim de bozuk.
üstelik daha bavulum da hazır değil.
başımın ağrısı neden geçmek bilmiyor.
ben neden kötüyüm :s
ağlamak istiyorum.
herkes için haftasonu güzel geçsin.
benimki şimdiden iç açıcı değil zaten.
kendimi de katmadım zaten:s
evet bunalımdayım.
ve işin kötüsü farkındayım.

kendime not: annem yaklaşık bir veya iki saat önce,
balkondan girip evimize misafir olan bir uğur böceği gördü salon halısında.
ağzından çıkan ilk cümle ;
"hadi bakalım bize uğur getir."
hadi uğu böceği,lütfen...

4 yorum:

ayci dedi ki...

farkındaysan - o zaman bu kötü birşey değil tam tersine iyi birşey :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_ayci ;
galiba :))

Hayatın Ressamı dedi ki...

Eeee işte uğur gelmiş bile.
Birde ağlamak neee beee?
Kızarım bak!!
İzmir 'e giden böyle üntülü olurmu?Benide götür bak nasıl zıp zıp zıplarım.

.ankara düşleri. dedi ki...

_hayatın ressamı ;
canım benim :)
bu aralar biraz ağlamaklıyım.
olur bazen işte bana böyle.
umarım uğur böceği gerçek uğur getirir.
sağol canım.