23 Mayıs 2010 Pazar

güç... // ferhat göçer.... // üzüm...

dün geldin... bugün gittin sevgilim...
bolca huzur bıraktın bana...
sen yokken ferahlayabilmem için...
bolca aşk sığdırdık o kısacık zamana... hep yaptığımız gibi...
yetti mi hayır...
ama buna ŞÜKÜR...
bu aralar sadece güce ihtiyacımız var bizim...
GÜÇ...
Allah'ım ne olur bize güç ver... ne olur...
bugün sen gidince bir daha bir daha anladım ki ihtiyacım olan tek şey sensin...
huzur bir tek sende var...
doyamadığım, kokusu hep burnumda tüten sevgilim...
iyi ki varsın...
Allah ayrı şehirlerde yaşayan herkesi birbirine en kısa zamanda kavuştursun inşallah...
yan yana atan kalpler dönüp bi baksınlar yanlarındaki sevgiliye... doya doya... ve şükretsinler Allah'a... ve desinler ki bu yazıyı yazan kızcağızı tez zamanda kavuştursun Rabb'im sevdiğine...

...........
üzüm....
......
biz ferhat göçeri çok severiz sevgilimle...
hep düğünümüze gelse keşke deriz...
bizim en sevdiğimiz şarkısını söylese...
sadece o şarkıyı söylese deriz...
gene bi şarkı yapmış...
dilime marş oldu...

herkesin var bir hikayesi gidenleri var kalanları var...
hiç bitmeyen şikayetleri sevenleri var yananları var...
seni ilk gördüğüm o günden beri adına aşk deyip bağlandım...
hem mutluluğu paylaşmaya hem acılarına ortağım...

sana ait bütünüm senindir özüm...
kimseyi görmüyor inan ki gözüm...
asla vazgeçmedim yemin ederim...
arkasındayım hala verdiğim sözün...

aklıma gelince o güzel yüzün...
her yanımı kaplıyor tatlı bir hüzün...
aynı rüzgara vurgun iki yelken...
aynı salkımda iki ayrı üzüm...


şimdiden özledim....

16 Mayıs 2010 Pazar

15 MAYIS ...


15 MAYIS ...
geldi ve geçti...
bu sabah sevgilim dedi ki ;
- Sizin evin önünde benim araba... düşünebiliyor musun...
- Evet... dedim
- Bizim evin önünde senin araba, sen elinde bu güzel çiçeklerle...
Daha da güzel günleri yaşamak nasip olsun inşallah...

11 Mayıs 2010 Salı

düğme yakalı bluz



Bu bluz biteli bikaç gün oldu ama ben anca ekleyebildim. Kendi bedenimden bir beden büyük kalıp çıkarmaya karar vermiştim öyle de yaptım ama model de bol olunca bayağı bol ve salaş bi bluz oldu aslında tam olarak istediğim de o görüntüyü yakalamaktı. Kumaş parlak bi kumaş olduğu için model sade olsun istedim. Sadece yakasına süslü düğmeler dikip bluzun havasını değiştirdim biraz. Kumaşı alırken tam olarak aklımda böyle bir model belirmişti. Dikişi bitip üstüme giyince daha da sevdim :))
şu an elimde iki bluz daha var bitmeyi bekleyen; yarım yarım bana bakan :)) acelem yok yavaş yavaş :)) tabi bir de ablama dikeceklerim var :)) dikicem ablacım merak etme valla bak :))

9 Mayıs 2010 Pazar

... bu aralar / anneler günü



  • Aslında bu aralar güzel güzel bayağı bişey diktim ama internete girmeye hiç vakit bulamıyorum. ne blog okuyabiliyorum ne de bloğuma yazı girebiliyorum. bi süre daha böyle olacak sanırım. olsun sağlık olsun...

  • İki gündür ayaklarım yerlerden bayağı bi yükseklerde.... galiba havada yere basamıyorum... çok heyecanlıyım... Allah'ım ağzımızın tadı bozulmasın... bu cumartesi gününe kadar yerde miyim gökte miyim pek bilemeyeceğim galiba :)))

  • 15 mayıs bir an önce gelsin ... hayırlısıyla güzel geçsin....

  • Veeeee tabi unutmadan bugün anneler günü.... başta canımıniçi biricik annem, ablam ve müstakbel kayınvalidem olmak üzere tüm annelerin anneler günü kutlu olsun... Allah isteyen herkese o mutluluğu yaşatsın....

  • neden kuş resmi koyduğumu canım ablam için açıklayayım; yuvadan uçmaya hazırlanan minik kuşunuz bildirdi .... :))))

  • herkese tüm dünyaya içimden taşan mutlulukla; sevgiler.....


2 Mayıs 2010 Pazar

... pudingli kurabiye


Kurabiye yapmayı daha önce iki defa denedim ilki çook uzun yıllar önceydi. ikincisi de iki sene önceydi. Ankara'ya giderken yanımda götürmek için yapmıştım, maksat sevgilime tattırmaktı ama kurabiyeler taş gibi olunca camın önene gelen kuşlara kısmet olmuştu. Bu sefer tarifi veren canım teyzemin dene mutlaka sözünü ikiletmedim, denedim. Çok güzel oldular:)) çıtır çıtır ilk ısırıldığında, ağza atınca dağılıyor:) Ama bu sefer de tattırmak için sevgilim taaaa Ankara'da bense ondan çok uzaklarda. Bu hasret bitince ona yapacağım o kadar çok şey birikti ki....
Allah inşallah tez zamanda hayallerimize kavuşturur bizi...

tarifi de çok kolay;
1 paket oda sıcaklığında margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket çikolatalı puding (toz halde un gibi kullanılıyor)
3 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
istağe göre ceviz, badem, damla çikolata
üzerine pudra şekeri

afiyet olur mu onsuz...
olmaz...
olmuyor...