1 Ocak 2011 Cumartesi

01.01 - İYİ Kİ DOĞDUN ABLACIM ...



ablam ...
canım..
kuzum...
hani kardeş kelimesinin anlamı karındaş demek ya;
ne güzel bir mana değil mi...

bugün senin doğumgünün...
iyi ki doğdun ;
iyi ki varsın...
İYİ Kİ BENİM ABLAMSIN...
seni o kadar çok seviyorum ki...
sesinde bi kırıklık hissetsem canım yanıyor,
ufacık bir mutluluk hissetsem dünyalar benim oluyor...

daha nice nice yılları beraber ;
sağlıkla,mutlulukla,huzurla geçirmeyi nasip etsin Rabb'im...

kuzucukla,kocacığınla ve tabi bizlerle :)
ha bi de yeni bir üye daha katılırsa bu tabloya tadından yenmez :)))
(belki kız olur bu sefer :))

SENİ SEVİYORUM ABLACIM...
DOĞUMGÜNÜN KUTLU OLSUN...
MUTLU YILLAR...

6 yorum:

Levanten dedi ki...

Canımın içi,badem gözlüm,
çok teşekkür ederim biraz geç gördüm ama:)Daha nice yaşlara hep beraber girmek dileğiyle...

.ankara düşleri. dedi ki...

nasıl görücen ki hastalıktan başınızı mı kaldırabildiniz bu haftasonu:)
inşallah canım inşallah daha da güzel yıllara hep beraber :))

Meyra dedi ki...

ne kadar güzel yazmışsınız abla sevginizi:)) bende 3 tane cici kardeşin ablasıyım böyle büyülü sözler duyunca mest olurum, hatta şımarabilirim:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Meyra ;
napayım seviyorum ben ablamı çok :))
biz böyle ablalara sahip olunca şımarmak serbest ama şımartmak şartıyla :))

ENN MODA dedi ki...

Canım geçmiş ama olsun :) Ablanın doğum günü kutlu olsun. Benim bi ablam olmadığından ablası olanlara çok özeniyorum. :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Enn Moda ;
olsun tatlım okuyup yazman yeterli benim için :)
çok teşekkür ederim ablam da çok teşekkür etti senin yorumu okurken ablam aradı tesadüfe bak :))
olsun be fıstık senin de abin var evlenince yengen ablan gibi olur inşallah :))
öpüyorum seni:)