9 Ocak 2011 Pazar

Beklenen Güzel Haber :)


Uzun zamandır beklediğimiz haber artık kesinleşti.
Çarşamba gününden beri aileler arasındaki diplomatik süreç tamamlandı:)
Uzak şehirlerde yaşamamızdan kaynaklanan telefon trafiği,


veeeeee ;

NİŞANLANIYORUZ :))


Şaka gibi hala inanamıyorum.
4 yıllık bekleyiş ...
Şimdi mutluluğa çiçekler açıyor :)


O sıra bize hiç gelmeyecek sanıyorduk.
Herkes yüzüklerini takarken burnumuzu çekiyorduk.
Hep daha çok dua ediyorduk.
Ve nihayet sıra bizde:)
İçimde balonlar uçuşuyor :)


Hala insanlara nişanım var bekliyoruz derken bi garip oluyorum.
Annem nişanımız var deyince inanamıyorum.


Çok şükür Allah'ıma bize bu mutluluğu yaşattığı için...


Mutluyum çok ama çok mutluyum...
Allah hep daim etsin;
Dileyen herkese daha da fazlasını versin...

30 yorum:

zeynep dedi ki...

Canımmm Allah tamamına erdirsin evleniyoruzzz haberini almayı da bekliyorum:)

MODAVESAİRE dedi ki...

aaa tebrik ederim canım benm,, heyecenın hep böyle olsun.. mutluluklaar :))

NiLaY dedi ki...

canımmmm çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun :) allah tamamına erdirsin :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Zeynep ;
canım benim;
amin;inşallah tez zamanda :)
iyi ki güzel yorumlarınla hep yanımdasın...

_Modavesaire ;
çok sağol burcucum;
teşekkür ederim :)

_Nilay ;
çok sağol nilay:)
amin inşallah :)

n@zo dedi ki...

canım benimm çook sevindim, Allah tamamına erdirsin..
Sonraki aşamalarda su gibi akıp geçsin ama tadını çıkarmayı unutma ;)

SvGLove dedi ki...

Harika!
Çook güzel bir haber bu canım;)
Umarım her şey pürüzsüz, sorunsuz, musmutlu olur:)

Şimdiden çoook tebrikler;)

zeynep's butterfly dedi ki...

canım süper bir haber.. allah bir an evvel tamamına erdirsin mutluluklar......

sophie'nin dünyası dedi ki...

ne güzel, bana da bana da :)
yok yav, daha var.
mı acaba?
vardır vardır.
of bilemedim ben onu.

mutluluğunuz daim olsun,sevgiler.

Miss Sensible dedi ki...

Canım benim çok sevindim senin adına :) Allah tamamına erdirsin. Sonsuza kadar mutlu olursunuz inşallah :)

Nedret dedi ki...

Tebrik ederim. Mutluluğun daim olsun.
Sevgiler.

Meyra dedi ki...

çok mutlu oldum hayırlı olsun, sonuna kadar hep mutlu ol canım:))

Sümeyye dedi ki...

çok sevindim canım allah tamamına erdirsin,çok mutlu ol...

.ankara düşleri. dedi ki...

_nazo ;
çok sağol nazocum:)
inşallah bol bol tadını çıkarırım bu hep beklediğim keyifli sürecin :)

_svglove ;
çok sağol canım:)
inşallah dilediğin gibi olur :))

_Zeynep's butterfly ;
çok sağol zeynep:)
amin...

_sophie'nin dünyası ;
çok sağol canım:)
boşuna demedim Allah dileyen
herkese nasip etsin :)

_Miss sensible ;
çok sağol canım :)
amin inşallah:)

_Nedret ;
çok teşekkür ederim ;sağolun :)

_Meyra ;
çok sağol meyra:)
amin inşallah :))

_sümeyye ;
çok sağol sümeyyecim çok teşekkür ederim :)

_

Ülker dedi ki...

Tebrik ederim. Mutluluğunuz daim olsun.

madammoda dedi ki...

Tatlım haberi alınca nasıl mutlu oldum senin adına anlatamam :))
Mutluluğunuz daim olsun, gülen yüzünüz hiiiç solmasın...
Nişanlılık süreci hemencecik geçsin de seni de alıverelim Ankara'ya ;)) Öperim..

eli dedi ki...

hayirli olsun. Allah daima mutlu etsin.

sevgiler eli

.ankara düşleri. dedi ki...

_Ülker ;
çok teşekkür ederim:)

_Madam Moda ;
canım beniiim çook sağol :)
amin diyorum inşallah hemencecik gelirim :))
ben de öpüyorum tatlım :)

_Eli ;
çok teşekkürler:)
amin...

Sitare dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun ,
evli ve bebişli günlerin de yakın olsun:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_sitare ;
çok teşekkür ederim:)
AMİN:)

L@febesi dedi ki...

Merhaba bloğunla bugün tanıştım beni ziyaret etmişsin iade-i ziyaret yapayım dedim ve bu güzel haberi okudum.Allah tamamına erdirsin hep mutlu olun:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Lafebesi ;
sen de hoşgeldin lafebesi bloğuma :)
çok ama çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)
aminn :))

Hazan Esintisi dedi ki...

ugur böcegi sana ugur getirmeye ba$lami$ desene :))
Allah tamamina erdirir in$allah, tebrikler :D

ENN MODA dedi ki...

Canım benimmmmmmmm harika bi haber buu :) Çok sevindim inan. Allah tamamına erdirsin :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Hazan Esintisi ;
evet canım ya doğru söylüyosun ben onu unuttum bile :)
amin canım amin çok sağol:)

_Enn Moda ;
canım burcucum çoooook sağol :)
amin inşallah ha bi de darısı başına :))

neslinnce dedi ki...

Çok sevindim senin adına.Allah tamamına erdirsin yerine yakıştırsın inşallah.

.ankara düşleri. dedi ki...

_Neslinnce ;
çok sağol canım amin :)

minimalist dedi ki...

tebrikler; Allah tamamına erdirsin...

.ankara düşleri. dedi ki...

_minimalist ;
teşekkür ederim :)
amin...

a. gizem dedi ki...

Çok sevindim zaten uzun zamandır bu güzel haberi bekliyordum :))) Allah tamamına erdirsin canım

.ankara düşleri. dedi ki...

_a.gizem ;
gizemcim çok sağol canım :))
amin inşallah :)
umarım iyisindir özlettin kendini valla nerelerdesin?