20 Ocak 2011 Perşembe

Nişana 3 Kala


Nişanımıza sadece 3 gün kaldı :)
Sözümüze 2 :)

Alışverişler,bohçalar herşey hazır.
Bohçaları kapatıp süslemek için ablamın gelişini bekliyoruz.

O kadar yoruldum ki şu 10 gündür ;
Bir de alışveriş için gezerken üşüttüm:S
Boğazım yanıyor,yutkunma problemim var.
Annemin kayınvalidemin ve kuzenimin sözünü dinleyerek;
Zencefil, bal, karabiber karşımlı ılık su içiyorum.
Bayağı işe yaradı.
İlaç içemeyen ben için daha makbule geçti bu karşım.
Bir de iştahım yok.
Yediğim hiçbir şeyin tadı yok.
Herkes heyecandandır diyo ama valla bilmiyorum :))

Aslında çok güzel heyecanlar yorucu ama güzel.
Elbette arada sıkıcı şeyler de olabiliyor ama nazar boncuğu bunlar deyip geçebilmeli insan.
Mesela nişan kurabiyelerimin yapıldığı gün ilk tepsi fırından çıktığında kahrımdan öldüm.
Annem ve teyzem de tabi.
İstediğimiz gibi değilllerdi.
Sonraki tepsiler süper oldu ama o ilk tepsinin baş ağrısı yetti bana.
Basit şeyler aslında ama insan üzülüyor.

Neyse Allah sağlık sıkıntısı;üzüntüsü vermesin.
Şimdilik herşey yolunda:)
Çok şükür...
Bin şükür...

Kurabiyelerimiz dün gece paketlendi resimde görüldüğü üzere:)
Herşeyle kendim ilgilenebiliyorum ne büyük bir keyif anlatamam :)

Allah herkese sevdiğiyle bu güzel yolculuğa çıkmayı nasip eylesin...
Gerçekten harika bir duygu:)

Bugün alyanslarımız teslim alınacak kuyumcudan.
Ankara'dan gelene kadar onlar çatliycam ben :)

Pasta siparişimiz,ikramlıkların siparişi herşey hazır:)

Nişana 3 ; söze 2 kala ben hem heyecanlıyım hem gerginim hem mutluyum hem ağlamaklıyım.
Karmakarışık duygular yaşıyorum.

Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah...

:)))

16 yorum:

Nedret dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun. Hep mutlu ol inşallah. Sevgiler.

n@zo dedi ki...

Canım benim herşey hayal ettiğinden bile güzel olacak, göreceksin bak. İnsan çok büyük stres yaşıyor, sürekli terslik olacakmış gibi geliyor ama olmuyor. Keyfini çıkarmaya bak!!

fashion house by zeto dedi ki...

Ayy canım yaa çok sevindim valla:) Tebrik ederim hayatımmmm:))Güzel heyecanlar bunlar:)Çok öpüyorum:)

LEVANTEN dedi ki...

BADEM GÖZLÜMMMMMMMM
YUVADAN UÇUŞUN HABERİ BU!!!!!
HER NEKADAR BİLSEKTE KUSURA BAKMA AMA ZOR Bİ DURUM BENİM İÇİN...
ANNEMLERLE YA DA BİZİMLE AYNI ŞEHİRDE OLMAYACAĞINI BİLMEK...
SANA MUTLULUKLAR DİLİYORUM GÜZELİM. YARIN AKŞAM GÖRÜŞMEK ÜZERE...

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN,HEP ÇOK MUTLU OL İNŞALLAH

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN,HEP ÇOK MUTLU OL İNŞALLAH

ENN MODA dedi ki...

Canım heyecanlı ama tatlı günlerdir eminim :) Çok sevindim çoooooooook :)))

Meyra dedi ki...

bunlar çok tatlı telaşlar tadını çıkar bence:) ertesi gün relax olacaksın ve keşke gece bitmesin diyeceksin benden söylemesi;)

Sümeyye dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun canım dikkat et kendine...nişan fotoğraflarınızıda bekliyoruz sabırsızlıkla...şimdiden hayırlı olsun canım

MODAVESAİRE dedi ki...

kolay gelsin canm. yoğun ama güze işler di mi:)

sehrin dansi dedi ki...

hayirli ugurlu olsun :) ben de cok yakin zamanda nisanlandim, seninle ayni heyecani, stresi korkuyu paylasiyordum ama inan her sey cok guzel oldu, eminim seninki de oyle olacaktir. Hatta stresten 2 gun kala koca bir ucuk cikti dudagimda , bzi de nazar dedik :) allah tamamini erdirsin

.ankara düşleri. dedi ki...

_Nedret ;
teşekkür ederim nedret abla inşallah:)

_Nazo ;
inşallah canım.
bazen o kadar bunalıyorum ki ya bi terslik olursa diyorum sonra herşey güzel olacak inanıyorum diyorum.
inşallah gerçekten güzel olur :)

_Zeto ;
zetocum çook sağol.
gerçekten çok güzel heyecanlar :)
Allah dileyen herkese nasip etsin.
ben de öpüyorum.

_Levanten ;
ablaaaaaaa ağlamiycam işte :))

_Örgücüoyunçakçınine ;
aminnnn inşallah :)

_Enn moda ;
evet burcucum gerçketn çok heyecanlı ama güzel günler:)
çok sağol canım.
darısı en kısa zamanda başına :))

_Meyra ;
canım gerçekten güzel diyecek lafım yok.
ama koşuşturmaca içinde insanlar sana prenses gibi davranıyorlar ya harika bi duygu :))

_Sümeyye ;
çok sağol sümeyyecim:)
ben de şimdiden teşekkür ediyorum:)
güzel kızını da öpüyorum :)

_Modavesaire ;
sağol burcucum evet yoğun ama güzel gerçekten :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_şehrin dansı ;
çok teşekkür ederim senin de hayırlı olsun o zaman:)
inşallah dediğin gibi olur :)
burda bana destek olan herkese inanıyorum tabi en önce kendime :))
tekrar sağol :)

Miss Sensible dedi ki...

Canım benim, ne tatlı heyacanlardır bunlar.. Henüz yaşamamış olsam da duygularını anlayabiliyorum. Seni çok tebrik ediyorum.. Allah tamamına erdirir inşallah..

Hatice Sahin dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun.Bu güzel günlerin tadını çıkarmaya çalış.Hayırlı olsun,Allah tamamına erdirsin.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

tatli heycanlar, ah ne guzel. darisi basima insallah. Cok hayirli olsun size, tadini cikartin bu zamanin