28 Mart 2011 Pazartesi

27 Mart - İyi Ki Doğdun Tospağam

tam 4 yıl önceydi...
27 marttı.
yıllardan 2007.
saat 11.45'ti.
günlerden salı.
sen geldin...
giriverdin hayatımıza...
baş köşeye yerleştiriverdin birden kendini.
ufacıktın...
canımdın...
kuzumdum...
teyzendim...
senin teyzen...
hala bakmaya doyamıyorum sana...
hep maşallah diyorum zekana...
hep nazardan korusun Rabb'im seni diye dualar ediyorum...


hani boynuma sımsıkı sarılıp ''teyzecimmmm...'' diyorsun ya...
bi bilsen neler eriyor içimde...


hani teyze anne yarısı derler ya;
yarısı demek laf kalır ;
sen benim yavrumsun,canımsın,balımsın,çiçeğimsin,böceğimsin,herşeyimsin benim herşeyim :)


seni seviyorum teyzecim iyi ki doğdun...


teyzen...

7 yorum:

NİLAY YÜCENUR dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim minik tospağayaaa :)

Levanten dedi ki...

O'da seni çok seviyor teyzesi...
hani bazen sana kızssa, küsse bile:)kaprisli yakışıklıdır benim oğlum:)
doğum gününümüz için yardımlarından dolayı da çok teşekkür ederiz teyzesi senin sayende çok güzel hazırlandık:)

Meyra dedi ki...

bend eteyze olmak istiyorum ama:(( özendim feci şekilde 3 kız kardeşim var sanırım bu duyguyu dibine kadar yaşıcam ne güzel:))
teyzesinin böceğinin sağlıklı uzun ömrü olsun hep mutlu olsun..

.ankara düşleri. dedi ki...

_Nilay Yücenur ;
teşekkür ederiz nilaycım :))

_Levanten ;
ben onun o kaprislerini yiyecem zaten bir gün :)
ben de onu çok seviyorum herşey ona feda olsun :))

_Meyra ;
sağol meyracım :))
sen bayağı şanslıymışsın:)
onlar teyze dedikçe için nasıl eriyecek göreceksin bak nasıl haklı olduğumu anlayacaksın :))

sophie'nin dünyası dedi ki...

mutlu,sağlıklı güzel bir ömrü olsun inşallah.
okurken "aynen ben de böyle hissediyorum" dedim.yeğen sevgisi çok acaip ve güzel bir şey.

.ankara düşleri. dedi ki...

_sophie'nin dünyası ;
çok teşekkür ederiz amin :)
o yeğen sevgisi var ya bambaşka bambaşkaaaa :))
Allah onları korusun...

.ankara düşleri. dedi ki...

_sophie'nin dünyası ;
çok teşekkür ederiz amin :)
o yeğen sevgisi var ya bambaşka bambaşkaaaa :))
Allah onları korusun...