29 Mart 2011 Salı

Beyaz Eşya

Düğünümüze 3 ay kala yavaş yavaş bazı eksiklerimizi tamamlamaya başladık.
Aslında acaba biz mi çok geç kaldık yoksa başka insanlar çok mu erken başlıyorlar alışverişe diye ikileme düştüğüm olmadı değil.
Ama acele etmekte lüzum görmedik.
Ki hala da görmüyoruz:)
Rahatlıksa bu geniş olmaksa evet rahatız acelemiz ne :))

Rahatlığımıza hız kazandırmıyor da değiliz ama:)
Geçtiğimiz perşembe ve cuma birden beyaz eşya alma dürtüsü girdi içimize:)

Cumartesi günü biricik nişanlımla kayınpederim gidip,seçip beyaz eşyalarımızı aldılar:)

Buzdolabımız,ocaklı fırınımız,bulaşık makinamız ve çamaşır makinamız alınmış bulunuyor :))
Üstüne bir de bonus olarak ütü hediye etmişler :))

Aslında dijital ekranı olan,yok efendim haftalarca gıdayı koruma özelliği olan,vakumlaması olan,çamaşırı tartma özelliği bilmem ne gibi bizim gereksiz gördüğümüz birtakım özellikler vardı nitekim bıdı bıdı onları alanlar hakkında atıp tutuyorduk da ama ne oldu büyük laflarmızı yuttuk bir güzel :)))
Eşyalarımızda hepsi mevcut :))
Çünkü artık öyle basit ürünler üretmemeye başlamışlar:S
Herşey son teknoloji ürünü olmuş.

Cumartesiden beri kataloğu açıp açıp alınan eşyalarımıza bakıyorum :)
Mutlu oluyorum :))
Bi ara gidip bayide de görmem lazım dimi:))

Beyaz eşyada tercihimizi BOSCH 'tan yana kullandık.
Ve adına yakışır bir şekilde her şeyimiz beyaz :)
İnoxlar her ne kadar göze hoş gibi gelse de ilk bakışta ben evimde karanlık bi görüntü istemiyorum.

İnşallah Allah'ım hayırlısıyla kullanmayı nasip eder.
Darısı alınmayı bekleyen diğer eşyaların başına :))

7 yorum:

Meyra dedi ki...

güzel günlerde mutlulukla kullan canım:) bir post hazırladım bende tam bu konuyla alakalı yayına girecek birazdan:((

Sümeyye dedi ki...

hayırlı olsun canım şimdiden güle güle kullan,her şeyin en güzeli seninle olsun inş...sık sık yorum yazamasamsa takip ediyorum,bu güzel heyecanlarını :)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Meyra ;
ya meyracım yazını okudum sana da yazdım hatta valla içim titredi bi an korkudan :)
bi de koptum yazdıklarına bayılıyorum snein o güzel anlatımına :)
inşallah güzel günlerde kullanırız canım sağol :))

_Sümeyye ;
çok teşekkür ederim sümeyyecim amin inşallah.
canım benim okuman yeter bu güzel sözlerini yazman yeter çok sağol :))

hande ne yapıyor? dedi ki...

Güle güle kullan canım. Boşver ne acele ediceksin.
Ben ettim de ne oldu:)
Allah huzur-mutluluk-aşk versin hepsi teeekk tek alınır...

madammoda dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun, Allah afiyetle kullanmayi nasip etsin hepsini canim, onemli olan agiz tadi, o yoksa insanin gozu hicbir seyi gormez bence. Bir omur mutlu olun insallah, operim ;))

.ankara düşleri. dedi ki...

_Hande ne yapıyor ;
sağol handecim teşekkür ederim.
geç olsun güç olmasın diyelim :))
amin inşallah canım...
çok sağol.

_Madammoda ;
çok sağol canım.
doğru söylüyorsun Allah hepimizin ağzının tadını daim etsin inşallah.
öpüyorum :))

sJ dedi ki...

hayırlı olsun,
Allah tamamına erdirsin canım. çok keyifli ve telaşlı zamanlar. aman aman tadını çıkar. hiçte gecikmemişsiniz ayrıca, sen bakma etrafa :)
sevgiler