17 Mart 2011 Perşembe

Mor Sümbül



Bizim ev bu aralar pek bi renkli :)
Pek bi mis kokulu ...

6 yorum:

zeynep's butterfly dedi ki...

kokusu burnuma kadar geldi, bende çok severim..

Meyra dedi ki...

canım ya bir sümbülde bende var ama nereye koyduysam sevemedi yerini açmıyo böyle güzel güzel ne yapmam lazım bilemedim:((

.ankara düşleri. dedi ki...

_Zeynep's butterfly ;
kim sevmez ki :))

_Meyra ;
meyracım aslında annem yetiştirdi ben her bakışımda konuştum onunla :))
ben direkt güneş ışığına maruz bırakılmayıp; gün ışığını iyi alan bir yerde yetiştirilirse daha iyi olur diye duymuştum.
ama annem cam kenarın koydu onu.sabah güneşi alan bir cam kenarı ama koyduğundan beri bizim burdaki güneşli gün sayısı 2 falan herhalde :))
şansa bizimki böyle büyüdü yani:)
aman maşallah de ben de darısı seninkinin başına diyeyim :))

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

lale ve sümbül en favori çiçeklerim. Aynı mevsimin çiçekleri. Her yıl sümbül alırım mutaka renk renk:))

.ankara düşleri. dedi ki...

_Aysun Karaalioğlu ;
ne güzel :))
renk renk insanın içini açıyorlar zaten :))

Siyah Süt dedi ki...

ne kadar tatlı rengi :)