16 Mart 2011 Çarşamba

Nikah İşlemleri Telaşı


Dün nikah işlemlerimiz tamamlandı :)
Düğüne 3.5 ay kala bi imzaları atıp evet demek kaldı:)
Demek isterdim ama mutfak eşyaları ve ev tekstili dışında bişeyimiz yok :)
Onların da hepsi tamam değil :)
Acelesi de yok kaçıyor muyuz canım:)


Neyse konumuz nikah işlemleri... :))
Ayrı şehirlerde olduğumuz içim işlemler biraz karışık oldu.
Daha doğrusu sevgilim Ankara'daki işlemleri bir sağlık ocağına 15 dakika; Çankaya Belediyesi'ne 15 dk ayırıp hallederken ;
Ben 3 farklı sağlık ocağına 2 gün,belediyeye de 15 dk ayırarak nikah izin belgesi işlemlerimi tamamladım Edirne'de.
Boşuna dalga geçmiyor sevgilim burası başkent diye benimle:)


Sağlık ocaklarında talesemi taramaları,kan uyuşmazlık testleri,damarımı bulamayan,bulduktan sonra patlatan ve hatta gene de kan alamayan hemşirelerle uğraştım.
On defa ordan oraya sürüklendim hem de soğuğun soğuk olduğu zamanda.
Üniversitede stajımı yaptığım belediyeye en son evrakların tamamlanmış halini almaya gittiğimde;
İyi vazgeçmedin bu kadar koşturmaya dediler :)
Bu kadar şeyle neyden vazgeçilmiş ki bu hayatta en sevdiğimden vazgeçeyim,ömrümden vazgeçeyim :))

Neyse en nihayetinde izin belgemi aldım.
Sevgilim de Ankara'daki işlemleri halletti.
Yani artık imzaları atmak için geri sayımdayız :)

6 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

hadi canm . zaman su gibi akar inşlh hemen kavuşursunuz düğün gününüze:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Modavesaire ;
inşallah canım:)
sağol.

SiTare dedi ki...

hadi bakalım hayırlısıyla düğüne inşallah

.ankara düşleri. dedi ki...

_Sitare ;
amin,inşallah.

♥ PINK PRINCESS ♥ dedi ki...

Hepsi hallolur,ben herşeyi son 1 ayda yaptım:)
Allah tamamına erdirsin:)

.ankara düşleri. dedi ki...

pink princess ;
bizim de öyle olacak galiba fazla rahatız :))
amin çok teşekkür ederim.