7 Mart 2011 Pazartesi

Uzun Aradan Sonra Ben...


Şöyle oturup güzel güzel yazmayalı ne çok olmuş.
Zaten bloglarımız da kapatıldı.
Ben buralardayım ve burada olan arkadaşlarım da var benim gibi.
Ne güzel :)
İnsan kendi isteğiyle uzun zaman yazmayınca hiç sorun değil.
Ama önüne bir yasak gelince gerçekten yazası geliyor.

Nişanımızdan beri aslında ne çok şey oldu.
Özet geçersem ;
Söz gecemizden 20 saat falan önce nişanlımın dizine bişeyler oldu.
O'nu topallayarak yürüten,bir dünya acılar çektiren üstelik o halde
Bir dünya yol katedip söz,nişan gibi bol koşturmalı olaylara girişen biricik sevgilimin dizi
Meğer çok kötü bir haldeymiş ama o gece gittiği dr anlayamamış.
Nişanımızdan 3 gün sonra tam mesai bitiminde apar topar ameliyata girdi sevgilim.
''Minüsküs ve bağ kopması.''
Yürüyemeyecek bir hale gelmişti.
Ve biraz daha ameliyata geç kalınsaydı
Allah korusun daha beter durumlarla karşı karşıya kalınabilirdi.
Halimize bin şükür tabi ki.
Rabb'im daha beterinden korusun.

Neyse ameliyatın üstünden bir buçuk aya yakın bir zaman geçti
O arada ben annemlerle Ankara'ya gittim sevgilimi ziyarete.
Kalbimi ve ruhumu orda bırakarak döndüm tabi.
Yarın raporu bitiyor sevgilimin fizik tedavi bir süre daha devam edecek.
Ama çok şükür ilk haline göre bayağı iyi.

Yazmadığım zaman zarfında içimden yazmak gelmemesinin sebebi buydu aslında.
Yanında değildim ve canım hiçbirşey istemiyordu.
Ayrı kaldığımız son zamanlar bunlar,
İyi olduğuna şükretmek de yetmek zorunda biliyorum.
Nasılsa mutlu kavuşmaya az kaldı :)

Antalyaya gittim bir de şubatın 11 inde.
Kuzenimin düğünü vardı.
Kız vermek zor iş ya.
Antalyada bırakıp dönerken onu azıcık içim buruldu.
Ağlamadım dersem yalan olur hatta :)


 
Kuzenimin düğünden 3 gece sonra kayınvalidemlerdeyken
Düğünümüzün hangi ayda olabileceğine karar verildi :)

Sonra bir hafta sonra Edirne'deki kına gecesi&düğünün tarihi kesinleşti.
Bi kaç gün sonra da Ankara'daki düğün tarihimiz :))


ve biz ;

1 Temmuz'da evleniyoruz ....

6 yorum:

Levanten dedi ki...

Biz seni Ankara'da nasıl bırakıcaz hiç düşündün mü?????????
Düşündükçe kötü oluyorum!!!!

Meyra dedi ki...

ohh ohh bir temmuz gelini daha kardeşimde temmuzda evleniyor siz varya 2011 in en güzel gelinleri olacaksınız canım;) bu arada hoşgeldin daha evlenmeden arayı açmak yok evlenince işler çoğalacak benden sölemesi:))

.ankara düşleri. dedi ki...

_Levanten ;
ablacım böyle acıklı konulara girmesek hoş olmaz mı sence de :))

_Meyra ;
canım benim inşallah :))
ne güzel sözler bunlar teşekkür ederim :))
şımartıyorsunuz biz gelinleri :))
valla inşallah daha sık sık yazarım.özlüyorum aslında buraları :))

zeynep's butterfly dedi ki...

canım tebrik ederim. az kalmış sayılır çok güzel heyecanlı bir dönemdesin..

aekin dedi ki...

canımm çok sevindim çok demek 1 temmuz 7 temmuz da bizim 4. yıl dönümümüz ben de ayakkabının altına ilk yazılacak isimlerden olamayı hakettiğimi düşünüyorum :)) sanki o evleneceğimiz günler hiç gelmeyecekmiş gibi geliyor ama sen bana bi umut ışığı oldun hayatınız boyunca önce sağlıklı sonra çok mutlu olun seneye de bebek tebriğine gelicez bak ona göre :)))

.ankara düşleri. dedi ki...

_Zeynep's butterfly ;
sağol canım teşekkür ederim.
gerçekten çok heyecanlı bir dönemdeyim :)

_aekin ;
canım benimmm :)
evet canım 1 temmuzda evet diyip atıyoruz imzaları Allah kısmet ederse:)
sizin yıldönümünün temmuz olduğunu biliyordum ama 7 si olduğunu bilmiyordum bak düğünle beraber sizin 4. yılınızı da kutlarız inşallah :))
Ayakkbının altına şöyle en silinebilecek yere yazacağım isimlerin başında olduğunu söylememe gerek bile yok tatlım:)
darısı inşallah en kısa zamanda başınıza :))
biliyo musun bana da öyle o günler hiç gelmeyecekmiş gibi gelirdi.
ama şimdi gün sayıyorum :)
kısmet işte neyin ne zmn olacağı hiç belli değil.
Allah öyle bir kararlıyor ki şaşıp kalıyorsun :))
inşallah dediğin gibi hep sağlıklı ve mutlu oluruz tabi ki hep beraber inşallah:))
ha bi de ya herkes ne kadar hevesli bizi evli&mutlu durumundan artı çocuklu durumuna hızla geçirmeye :))
ben sizin düğünde kendimi hamile hayal ettim nedense :))
karnım burnumda göbek atıyorum seninle :))
ayy ne komik :))
kısmet canım Allah hayırlısıyla tüm güzellikleri yaşamayı nasip etsin hepimize.
kalbimden geçen tüm dileklerin sizler için de gerçek olsun inşallah canım benim.
bu arada çok özledim seni de.belli oluyo zaten dimi destan yazdım :))
kocaman öptüm.