14 Nisan 2011 Perşembe

Ankara'daydım

6 Nisan 2011 Çarşamba - aşti

dikmen - altınpark - fuar - düğün salonu - çayyolu - kızılay - gelinlikçi - balgat - etlik - siteler - bahçeli - migros - emlakçı - gelinlik - ayakkabı - mobilya -  ............

10 Nisan 2011 Pazar - aşti

5 güne bayağı bir koşturmaca sığdırdık maşallah diyeyim :))

Geçen hafta Ankara'daydım.
Sevgilimleydim :))

Düğünümüzü yapacağımız mekanı gördüm,yaşanacak atmosferi hayal ettim mutlu oldum :))

Mobilya fuarını gezdik, almayı istediğimiz modelleri yakından görüp kafamızda netleştirme şansımız oldu :))
Ama hazır mı alacağız yoksa birtakım değişiklikler yapıp özel mi yaptıracağız henüz karar vermedik.
Ama model belli ya o bile yetiyor hayal kurmaya :))
(Sitelere de gittik ama hiç hayal ettiğim gibi bir yer çıkmadı ben maskoya benziyor sanmıştım:S
ama güzel yerler var,biz modellermiz belli olduğu için pek öyle gezmedik)

Gelinlik için kafamda model zaten belliydi ama o modelde bazı değişiklikler istiyordum.
Kafamda model olunca deneme zahmetine bile girişmedim başka modelleri :)
Gelinlikçimle oturduk uzun uzun konuştuk anlattım derdimi sağolsun anladılar da beni.
İlk prova yapıldı bile :))
Sonra içimizde kalmasın diye bir gelinlik denedim.
Bambaşka bir duyguymuş anlatmak mümkün değil.
Kendimi bambaşka hissettim,anlatırlardı acaba nasıl bir duygu derdim :)
Nişanlıma baktım gözlerinde değişik bir bakış vardı:))
İnsan gerçekten bambaşka oluyor maşallah diyeyim:)
Gerçekten Allah herkese bu duyguyu nasip etsin sevdiğiyle....

Cumartesi bir ev beğendik içini gezdik ,gördük.
Pazar tutacaktık ama emlakçı sağolsun başkasına vermiş evi.
Baştan çok üzüldüm ama kısmet değilmiş dedim.
Gerçi aklıma geldikçe gitti canım ankara manzaralı ev diyorum ama ne yapalım kısmet değilmiş.

Şimdi Edirne'deyim.
Evimdeyim.
Huzurdayım...
Annemle babamın dizinin dibindeyim...
Vakit yaklaştıkça ben çığrından çıktım.
Her dakika ağlıyorum.
Boğazımda hep bi yumru...
Çok şükür ki sevdiğim adamla evleneceğim yoksa dayanılmazdı bu ayrılık...


Şimdilik bu kadar benden.
Yazmaya üşenmesem ne iyi olacak aslında :))

9 yorum:

tubitos dedi ki...

çok duygulandım okurken =(

GÜZİN dedi ki...

Wooww diyorum sana ankarayı bilen biri olarak 5 günde sen napmıssın yaa:) canım baya aklında belirlemişsin herşeyi ne güzel olmus fuara gitmenizde, en önemlisi en erken karar vermen gereken sey gelinlikti oda bitmiş yani başlamıs:)) umarım evde hallolur biz ev konusunda biraz sıkıntılı bir dönem yasadık ama içimize sinen oldu,umarım sizinde öyle olur canım bekliyoruz ankaraya hadi bakalım:))

hande ne yapıyor? dedi ki...

etlik---bana gelmişsin:)
gelinlik farklıdır haklısın...

.ankara düşleri. dedi ki...

_Tubitos ;
canım galiba babama yazdığım post içindi yorumun:)
ben de duygulandım yazarken hatta ağladım da :(((

_Güzin ;
tatlım 5 günde fırtına gibi estim ankarada :)
ya işte bazı şeyler belirlendi ama bi de netleşse de rahat bi nefes alsak.
ev konusu bi canımı sıkıyo bi boşver salla diyorum inşallah gönlümüze göre bulabilirz.
hakkımızda hayırlısı bakalım.
az kaldı bak geliyorum bekleyin beni :))

_Hande ;
evet tatlım geldim bi yemek yedim bi çay içtim kaçtım hemen :))

içimizdeki karnaval dedi ki...

sayende Ankaraya kadar gittim geldim , 10 yılım geçti o semtlerde , yollarda ama şimdi istanbul derimde başka birşey söylemem...

MODAVESAİRE dedi ki...

hadi bakalım kolay gelsin şekerim :) mutluluğun daim olsun bi de heyecanın hiç bitmesin, bak bu çok önemlii:))

Meyra dedi ki...

oooo ne ara geldin ne ara bu kadar işi hallettin bakalım;) sevimdim senin adına kısa sürede işlerini yoluna koymuşsun en önemliside gelinlik işi:))
yine bekleriz efenim:)

.ankara düşleri. dedi ki...

_içimizdeki karnaval ;
nostalji olmuş sana :))
valla ben seviyorum ankarayı istanbulu da seviyorum ama yaşamak için fazla karamaşalı sevmiyorum ben o karmaşayı :))

_Modavesaire ;
sağol burcucum :)
inşallah inşallah hiç bitmez o heyecan hep katlanarak artar :))

_Meyra ;
çok hızlıyım dimi şekerim :))
valla gelinlik dışında pek bişey halledemedik ama o girdi ya yoluna hayal etmesi süper :))
gelicem gelicem az kaldı :))
beklemede kalın :))

GÜZİN dedi ki...

canım mimledim seniii haberin olsun bi değişiklik oldu bana bu mim sanada öyle olur buara değişik bi konuyla ilgilendm eğlendm :))