16 Nisan 2011 Cumartesi

İyi Ki Doğdum :))

16 Nisan ...

bugün benim doğumgünüm...

16 Nisan 1986 Salı saat 11.20 sularında gelmişim bu dünyaya anneannemin oturma odasında :))
anneciğimin acıları,babacığımın ve ablacığımın merak ve telaş dolu bekleyişi ile...
kocaman 25 sene bitmiş bu hayatta.
çeyrek asır :))

elbet insan değişiyor,
büyüyor...

bugün 16 nisan...

ben her geçen gün daha çok şükrediyorum sahip olduğum herşey için...
insanın kendini gözünden sakınan ve koşulsuz seven bir ailesi ve hayat yoldaşı olması ne kadar müthiş ve eşsiz bir duygu...
Allah'ım eksikliklerini göstermesin...

yeni yaşımda sağlık ve huzur diliyorum Allah'tan,
tabi ki en sevdiklerimle,canımdan çok sevdiklerimle,gözümden sakındıklarımla...
sağlık ve huzur dolu bir ömür...

iyi ki doğmuşum...
iyi ki...

20 yorum:

Miniature dedi ki...

Ad günün mübarək(İyi ki doğmuşsun)-bizdə belə deyirlər.Təbrik edirəm,böyük qız ol :)-(kutlarım,büyük kız ol) :)

Sevdiklərinlə geçirə biləcəyin möhtə.əm(muhteşem) bir ömür arzu edirəm!Xoşbəxt ol(Mutlu ol)!

P.S.Bu yakında 22 Nisan akşam ben de Ankaraya gelicem :)

SvGLove dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun, sen de hep mutlu ol canim...

gelinyolu dedi ki...

Mutlu yıllar ankaradüşleri :) Tüm düşlerinin gerçekleşmesi dileğiyle...

GÜZİN dedi ki...

Canıım iyiki doğmussunn iyiki varsıın:)) yeni yaşında sağlık mutluluk ve sevdiklerin seninler olsun yeni yaşında cok büyük değişklikler seni beklyor herşeyin en güzeli en hayırlısı olsun:)

cicici dedi ki...

iyi ki doğmuşsun :) nice mutlu ve aşk dolu yıllara.

.ankara düşleri. dedi ki...

_Miniature ;
çok teşekkür ederim canım amin :)
valla ankarada değilim şu an ama güzel ülkemize şimdiden hoşgeldin diyeyim :))

_Svglove ;
teşekkür ederim tatlım inşallah :))

_Gelinyolu ;
çok teşekkür ederim inşallah hepimizin düşleri gerçek olur :))

_Güzin ;
canım benim :)sen de iyi ki varsın :))
tüm güzel dileklerin için teşekkür ederim inşallah o dileklerin hepimiz için gerçek olur:)
öpüyorum seni :)

_Cicici;
çok teşekkür ederim canım ,inşallah :))

tubitos dedi ki...

canım sağlıkla, huzurla, mutlulukla nice yaşlara... doğumgünün kutlu olsun =)

hayat güzel dedi ki...

canım doğum günün kutlu olsun:) yeni yaşın sana güzel bi yuva getirsin,çok ama çok mutlu ol;)

.ankara düşleri. dedi ki...

_Tubitos ;
çok teşekkür ederim canım inşallah :))

_Hayat güzel ;
teşekkür ederim canım :)
inşallah diyorum az kaldı bak :))

hande ne yapıyor? dedi ki...

İyi ki doğdun...Yaşıtmışız hem de:)
Nice sağlıklı mutlu huzurlu yıllar geçir sevdiklerinle...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

nice yıllara.doğum günün kutlu olsun..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

nice yıllara.doğum günün kutlu olsun..

.ankara düşleri. dedi ki...

_hande ne yapıyor ;
:))
teşekkür ederim handecim ,inşallah...

_güzel şeyler dükkanı ;
çok teşekkür ederim :=)

Hayatın Ressamı dedi ki...

Sağlıklı huzurlu nice mutlu yılların olsun.

LEVANTEN dedi ki...

Vaybe koskoca 25 yıl nasıl da çabuk geçmiş...
Doğduğun gün dün gibi aklımda...
Seni beklerken nasıl canım sıkılmıştı, anneannemlerin tüm albümlerini indirip bakmıştık babamla kıyamam canım sıkılmasın diye komşunun kızına seslendi oyun oynayalım diye gitmek istememiştim de zorla dışarı çıkartmışlardı canım çok sıkılmıştı. Tam dışarı çıktım yakantop oynamaya başlamıştık ki babam A... diye seslenmesiyle bir solukta kendimi yukarda sizin yanınızda bulmuştum...
Tombiciktin, boğum boğum ellerin taş gibi yanakların vardı:)
İyi ki doğmuşun be badem gözlüm...
nice yaşlara...
herşey gönlünce olsun hayatta...
SENİ ÇOK SEVİYORUM BENİM CANIM KARDEŞİM

Meyra dedi ki...

canımcım yeni yaşın mutluluk, sıcak ve şirin bir ev getirsin sana sevgiliyle:))

.ankara düşleri. dedi ki...

_hayatın ressamı;
inşallah canım,çok teşekkür ederim.

_Levanten ;
canım ablam...
veb de seni çok seviyorum...
iyi ki varsın ve ben iyi ki snein kardeşinim...
ben de duygusala bağlarsam burası göl olur gözyaşlarımla :))
ama şunu söyleyeyim ki hala taş gibiyim ama bi farkla :)
ellerim boğum boğum değil hele bileklerim incelikten kırılacak,bi de tombicik değil zayıf hatunum vesselam :))
neyse şaka bi yana seni seviyorumcanımın içi,beraber nice sağlık dolu güzel yıllara inşallah :))

_meyra;
canım benim inşallah :))

sJ dedi ki...

nice güzell yaşlara canım 5'i de benim doğum günümdü. nisan kızlarıyız biz, cıvıl cıvıl, neşeli, hayat dolu :)
iyki doğdunnnnn

Adsız dedi ki...

merhaba blogunuza şöyle bir bakınırken çok enteresan tesadüfler oldu onları paylaşmak istedim..doğum gününüz 16 nisanmış benimde 16 nisan, eşinizle anladığım kadarıyla çıkmaya başladığınız tarih 24 şubat 2007 benimde eşimle çıkmaya başladığım tarih 24 şubat 2005 çok enteresan
bende bu sene evlendim biraz kazsak belki aynı tarihte evlenecekmişiz (25 haziran benimki)...
sadece bunu paylaşmak istedim sizinle sevgiyle kalın..:))başarılar..

.ankara düşleri. dedi ki...

_adsız ;
merhaba;
gerçekten ne kadar çok tesadüf olmuş :))
bizim de ilk düğünümüz 27 haziranda oldu.
ikici düğünümüz 1 temmuzda oldu :)
bir tek düğünlerde fark olmuş:))
size de eşinizle mutluluklar diliyorum :))))
sevgiler...